לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חשיפת סודות הבתים של ג’ף בזוס בשווי 600 מיליון דולר

תגיות
חשיפת סודות הבתים של ג'ף בזוס בשווי 600 מיליון דולר
חשיפת סודות הבתים של ג'ף בזוס בשווי 600 מיליון דולר

התעמקו במאמציהם המוגזמים של המיליארדר ג’ף בזוס וארוסתו לורן סאנצ’ז כשהם מתחילים בבניית אחוזה מדהימה, שנרכשה בתג מחיר מטורף של 175 מיליון דולר, והציצו לחזון יוצא הדופן של הפרויקט האדריכלי השאפתני של בזוס. בנוסף, קראו עוד על  השאלה המסקרנת: בתוך כל העושר העצום שלו, כמה בתי מגורים מפוארים אחרים יש למייסד אמזון?

ג’ף בזוס, הידוע כאחד האנשים העשירים בעולם וכבעל החזון מאחורי אמזון, הכריז לאחרונה על אירוסיו עם לורן סאנצ’ז. בני הזוג נמצאים כעת בתהליך של בניית אחוזת חלומות מפוארת, שעומדת להפוך למגורים העתידיים שלהם עם השלמתו. תצוגה מקדימה בלעדית של המשכן המפואר הזה, השייך למיליארדר וארוסתו האהובה, נמצאת באתר “אולה”, שמציעה הצצה מפתה אל עולמם האקסטרווגנטי.

העבודות באחוזת בוורלי הילס מתחדשות למציאות יוקרתית ומודרנית

בזוס רכש את האחוזה והשטח בבוורלי הילס ב-2020 תמורת סכום עתק של 175 מיליון דולר. למרות זאת, העבודה על האחוזה המטורפת הופסקה בחודש שעבר, אך על פי דיווח חדש ב”דיילי מייל”, העבודות חודשו כאשר פורסמו תמונות של עובדים שעבדו על גג האחוזה.

האחוזה הפרטית משתרעת על פני שטח של 10 דונם רחב ידיים, ונשענת בצורה מלכותית לאורך קו החוף. האחוזה מתגאה בשלוש קומות רחבות ידיים, בית הארחה וחדר כושר מאובזר במלואו, והיא מהווה עדות לשפע. דיווחים מצביעים על כך שג’ף בזוס פתח בפרויקט שיפוץ שאפתני, שמטרתו להפוך את הנכס למשכן גרנדיוזי עוד יותר, עם בריכה, המשלים את אחוזת מנורוטה הקיימת.

סקרנים לגבי סידורי המגורים של בזוס במהלך השיפוץ?

היה סמוך ובטוח, איל המיליארדר מחזיק בפורטפוליו מרשים של נכסים בשווי מדהים של 600 מיליון דולר. בינתיים, הוא עובר בצורה חלקה בין בתי המגורים הראוותניים שלו, הכוללים את האחוזה השכנה שנרכשה לאחרונה, שנרכשה בסכום ראוי לציון של 10 מיליון דולר. יתר על כן, בזוס מתגאה בבעלות על ארבע דירות במנהטן ובאחוזה מפוארת בוושינגטון, מה שמבטיח שיש לו מקום מפלט יוקרתי לחזור הביתה בתקופה זו.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה