לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השחקן הכי עשיר בעולם

תגיות
Credit by: by Alan Light is licensed under CC BY 2.0.

תהיתם פעם מי השחקן העשיר בעולם? לשחקנים יש מוניטין של מרוויחים הרבה כסף. הציבור תמיד נמשך לזוהר ולגלאם. האם תהיתם פעם מה השווי הנקי של השחקן האהוב עליכם? ואורח החיים המפואר שלהם תרם לעובדה שהם יכולים להרשות לעצמם. עם זאת, השאלה “כמה” נותרה ללא מענה. בפוסט זה, ריכזנו רשימה של השחקנים העשירים ביותר בעולם.

בהוליווד יש את תעשיית הקולנוע הוותיקה בעולם. מצד שני, סין עקפה את צפון אמריקה כשוק הקופות הגדול בעולם בשנה שעברה. הקולנוע ההודי הוא תעשיית הקולנוע הלאומית הגדולה בעולם במונחים של מספרי הפקה, עם 1,813 סרטים עלילתיים מופקים מדי שנה.

15. ג’קי צ’אן

שווי נקי: 370 מיליון דולר

ג’קי צ’אן הוא שחקן, מפיק ובמאי מהונג קונג. הוא החל את קריירת המשחק שלו כשהיה בן חמש. ההופעות החזקות שלו הביאו לשווי נקי מדהים. השווי הנקי של ג’קי צ’אן עומד על 370 מיליון דולר נכון לשנת 2022, מה שהופך אותו לאחד השחקנים העשירים בעולם.

ג׳קי צ׳אן שחק עשיר
Jackie Chan” by Gage Skidmore is licensed under CC BY-SA 2.0.

14. טום הנקס

שווי נקי: 400 מיליון דולר

טום הנקס הוא שחקן ומפיק מארצות הברית. אני בטוח שכולם מעריצים את טום הנקס. ויש לו את הכסף לגבות את זה. הנקס הופיע במספר סרטים ברחבי העולם, כמו פורסט גאמפ, צופן דה וינצ’י ומלאכים ושדים. עם מיליארד דולר בקבלות בקופסה, הקול שלו בתור וודי בצעצוע של סיפור 3 עזר לסרט להפוך לסרט הרווחי ביותר של השנה. השווי הנקי של טום הנקס הוא 400 מיליון דולר נכון ל-2022.

13. ארנולד שוורצנגר

שווי נקי: 400 מיליון דולר

ארנולד שוורצנגר החל את הקריירה המקצועית שלו בתור מפתח גוף, דיסציפלינה שבה הוא נחשב היום לאגדה. לתעשיית הקולנוע, לעומת זאת, יש הרבה מאוד כסף להרוויח, וארני יכול להריח אותו. השווי הנקי של ארנולד שוורצנגר הוא 400 מיליון דולר נכון לשנת 2022, מה שהופך אותו לאחד השחקנים העשירים בעולם וגם מפתח הגוף העשיר ביותר.

12. סילבסטר סטאלון

שווי נקי: 400 מיליון דולר

סילבסטר סטאלון הוא שחקן, תסריטאי, מפיק ובמאי בסך 400 מיליון דולר מארצות הברית. הסרטים של סטאלון הכניסו יותר מ-4 מיליארד דולר ברחבי העולם נכון לכתיבת שורות אלה. סילבסטר סטאלון, בניגוד לרוב כוכבי הוליווד, כתב, הפיק ו/או ביים רבים מסרטי הזיכיון הגדולים שלו.

11. ביל קוסבי

שווי נקי: 400 מיליון דולר

הוא סטנדאפיסט, שחקן וסופר מארצות הברית. לפני שהורשע בשורה של עבירות מין ב-2018, הייתה לו קריירה פעילה שנפרשה על פני שישה עשורים. הוא ידוע בעיקר בתפקידו כד”ר האקסרבל ב”מופע קוסבי”, שיצר. משנת 1985 עד 1989, התוכנית על החוויות והצמיחה של משפחה אפרו-אמריקאית משגשגת דירגה את התוכנית מספר אחת באמריקה.

10. ג’ק ניקולסון

  שווי נקי: 400 מיליון דולר

לשחקן וקולנוען זה מארצות הברית הייתה קריירה שנמשכה יותר מ-60 שנה. הוא שיחק במגוון תפקידים, כולל תפקידי משנה, קומדיות, רומנים, קומדיות אפלות ואפילו נבלים. עם 12 הנהנים שלו, הוא השחקן הגברי המועמד ביותר בתולדות האקדמיה. הוא מוכר בזכות תפקידיו בסרטים כמו “אחד עף מעל קן הקוקיה”, “צ’יינה טאון”, “הזוהר”, “באטמן” ו”כמה גברים טובים”.

9. אמיטאב באצ’אן

שווי נקי: 400 מיליון דולר

ה”שהאנשה מבוליווד” כך ידוע על כוכב העל משנות ה-90. הוא מפיק, איש טלוויזיה, זמר פלייבק מזדמן ופוליטיקאי לשעבר שהופיע בלמעלה ממאה סרטים. הוא מוכר כאחד המבצעים החשובים ביותר בהודו, הידוע בעיקר בזכות סרטים כמו “שולאי”, “עמר אכבר אנתוני”, “דיואר”, “קבהי חושי קבהי גאם”, “בגבאן”, “דון”, “וואזיר”, ו”ורוד”.

8. אדם סנדלר

שווי נקי: 420 מיליון דולר

לפני שפרץ להוליווד והפך לכוכב, השחקן, הקומיקאי והקולנוען האמריקאי הזה היה חבר צוות השחקנים של ‘סאטרדיי נייט לייב’. התפקידים הקומיים שלו הם מה שהוא ידוע בעיקר בזכותם. ‘Big Daddy’, ’50 דייטים ראשונים’, ‘Grown Ups’, ‘Just Go With It’ ו’זיכיון Hotel Transylvania’ הם בין היצירות הטובות ביותר שלו. הוא הופיע בסרטים שהכניסו סכום כולל של 2 מיליארד דולר בקופות.

7. מל גיבסון

שווי נקי: 425 מיליון דולר

מל גיבסון מוכר בעיקר בזכות הופעות גיבור הפעולה שלו. הוא שחקן, במאי, מפיק ותסריטאי אמריקאי. בסדרה ‘מקס הזועם’ הוא גילם את מקס רוקטנסקי, ובסדרה ‘נשק קטלני’ גילם את מרטין ריגס. הוא זכה בפרס האוסקר לבמאי הטוב ביותר וגם לסרט הטוב ביותר. הוא גם ביים והפיק את “תשוקתו של ישו”, סרט מפלג מאוד.

6. רוברט דה נירו

שווי נקי: 500 מיליון דולר

רוברט דה נירו הוא שחקן, מפיק ובמאי הוליוודי מארצות הברית. רוברט דה נירו זוכה להכרה רבה בזכות שיתופי הפעולה שלו בתשעת הסרטים עם מרטין סקורסזה, עליהם זכה במספר כיבודים. הוא ידוע בייצוגים הבלתי מתפשרים שלו של דמויות אלימות ושוחקות, כמו גם בהמשך הקריירה שלו, בזכות ההופעות ההומוריסטיות שלו של בחורים קשישים קטנוניים. הוא היה מועמד לפרס אוסקר לשחקן המשנה הטוב ביותר על הופעתו בקומדיה הרומנטית של דיוויד או. ראסל, Silver Linings Playbook.

5. ג’ורג’ קלוני

שווי נקי: 510 מיליון דולר

השחקן, הבמאי, המפיק והתסריטאי זוכה הפרסים הרב, מגיע מארצות הברית. הוא גם זוכה פעמיים בפרס האוסקר. ג’ורג’ קלוני הוא אחד מהאמנים הנחשקים ביותר בהוליווד. ‘אושן 11’, ‘הצאצאים’, ‘שלושה מלכים’ ו’סיריאנה’ הם בין סרטיו הידועים ביותר. הוא גם הופיע בסרטים שהיו בין הכותרים המרוויחים ביותר של השנה.

4. טום קרוז

שווי נקי: 600 מיליון דולר

השחקן והפעלולן האמריקאי טום קרוז נמצא ברשימת השחקנים בעלי השכר הגבוה ביותר בהוליווד. הוא זכה בפרסים רבים על עבודתו. סדרת ‘משימה בלתי אפשרית’, ‘אביר ויום’, ‘דוח מיעוטים’, ‘טופ גאן’ ו’ונילה סקיי’ הן בין היצירות הידועות ביותר שלו. השחקן בעל חזות נעימה ויכולות משחק מעוררות יראה. הוא גם התחיל את הקריירה שלו כמפיק.

3. שאה-רוח’ ח’אן

שווי נקי: 710 מיליון דולר

בשנת 1989 ערך שאה-רוח’ ח’אן את הופעת הבכורה שלו בטלוויזיה בסדרה ‘פאוג’י’ של ראג’ קומאר קאפור. הוא מוכר בתור ‘המלך חאן’ של תעשיית הקולנוע ההינדי. ‘Dilwale Dulhania Le Jayenge’, ‘Dil Se’, ‘Kal Ho Na’ הו, ‘Kabhie Khushi Kabhie Gham’ ו-‘My Name Is Khan’ הם כמה מהסרטים הידועים ביותר שלו. הגישה הכובשת והרומנטית שלו ידועה. הוא גם הבעלים המשותף של צוות ה-IPL ‘Colkata Knight Riders ובבעלותו של אחת מחברות ההפקה הגדולות ביותר, ‘Red Chillies Entertainment’.

2. ג’רי סיינפלד

שווי נקי: 950 מיליון דולר

ג’רום אלן סיינפלד, קומיקאי, שחקן, סופר ומפיק אמריקאי, התווסף לאחרונה לרשימת השחקנים העשירים בעולם. הוא ידוע בעיקר בזכות יצירתו של הסיטקום האמריקאי ‘סיינפילד’ עם לארי דיוויד ב-1988, בו שיחק גרסה חצי בדיונית שלו. לקראת סוף התוכנית, הוא הרוויח מיליון דולר בכל פרק. הוא גם הופיע בתוכניות הטלוויזיה ‘Curb Your Enthusiasm’ ו-‘Louie’.

1. טיילר פרי

  שווי נקי: מיליארד דולר

פורבס הכתיר את השחקן, הכותב, המפיק והבמאי האפרו-אמריקאי הזה כאיש בעל השכר הגבוה ביותר בבידור. הוא ידוע בעיקר בזכות גילום האישה הזקנה ‘מאדה’. ‘הילדה הקטנה של אבא’ (2007), ‘למה’ האם התחתנתי?’ (2007), ו’יומנה של אישה שחורה’ (2007) הם כמה מיצירותיו הטובות ביותר (2002). הוא גם תסריטאי שהדהים את העולם והוא אחד השחקנים בעלי השכר הגבוה ביותר באמריקה.

לפינת המיליונרים שלנו לחצו כאן

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה