לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כמה מרוויח אגדת הכדורגל ליונל מסי?

תגיות
כמה מסי מרוויח תמונה ראשית
Credit by Кирилл Венедиктов is licensed under CC BY-SA 3.0.

אז כמה מסי מרוויח? הונו של ליונל מסי כיום עומד על 600 מיליון דולר (454M 💶 אירו). ליונל מסי הרוויח את רוב הונו כחלוץ וכנף בברצלונה. חוזהו הרעוע ב-2017 עם ברצלונה העניק למסי שכר בסיס שנתי ממוצע של 168 מיליון דולר. הוא גם מרוויח בערך 40 מיליון דולר בשנה מאישורים, מה שאומר שבמסגרת החוזה הזה הוא הרוויח כ-200 מיליון דולר בשנה.

כמה מסי ירוויח באינטר מיאמי?

ע״פ הדיווחים, ליונל מסי ירוויח סכום אסטרונומי של 54 מיליון דולר לעונה, בפער כה משמעותי מהשחקן היקר ביותר בליגה האמריקאית
(שהרוויח כ-4 מיליון דולר לעונה).

אז כמה כסף יש למסי לאחר שנים ארוכות של משחקים בקבוצות הכדורגל היוקרתיות ביותר?

ע״פ הדיווחים של מגזין הכלכלה העולמי Forbes, למסי יש כ-600 מיליון דולר (454 מיליון אירו), סכום זה מכיל בתוכו את השווי הכללי של הבתים והנכסים של ליונל מסי ומייצג את כמות הכסף שמסי מחזיק.

קצת על חייו של ליונל מסי

מסי נולד ברוסאריו, ארגנטינה ב-24 ביוני 1987. אביו, חורחה הוראסיו מסי היה עובד פלדה במפעל ואמו, סיליה מריה קוצ’יטיני הייתה מנקה במשרה חלקית. יש לו מקורבים לשני אחיו הגדולים, רודריגו ומטיאס, ואחות, מריה סול, והמשפחה הייתה משחקת כדורגל ללא הרף יחד עם בני הדודים מקסימיליאנו ועמנואל ביאנקוצ’י, שניהם הפכו גם לכדורגלנים מקצוענים. מסי הצטרף למועדון הכדורגל רוסריו כשהיה רק ​​בן שש ושיחק בניואל’ס אולד בויס.

כשליונל מסי היה בן עשר, אובחן אצלו חוסר בהורמון גדילה, ואביו כבר לא יכול היה להרשות לעצמו טיפול רפואי עבורו. ניואלס הסכימו לתרום אך מאוחר יותר חזרו בהבטחתם. המנהל הספורטיבי של ברצלונה, קרלס רקסך, הציע לשלם את החשבונות הרפואיים אם מסי יוכל לעבור לספרד. באישור אביו של ליונל, רקסך רשם חוזה על מפית נייר והמשפחה עברה לברצלונה בפברואר 2001. הם עברו לדירה ליד קאמפ נואו, אצטדיון המועדון. מסי סבל געגועים הביתה לאחר שאמו ואחיו חזרו לרוסאריו בזמן ששהה בברצלונה עם אביו. לאחר שנה, מסי נרשם להתאחדות הכדורגל המלכותית הספרדית, שם הפך לחלק מ”Baby Dream Team”, האוסף הגדול ביותר של שחקני כדורגל צעירים של ברצלונה.

קריירה

בגיל 17, ליונל מסי ערך את הופעת הבכורה שלו בליגה נגד RCD אספניול והפך לאדם השלישי הצעיר אי פעם ששיחק בברצלונה. באותה תקופה הוא גם היה השחקן הצעיר ביותר שכבש אי פעם עבור ברצלונה. במהלך עונת 2005-2006 החל מסי לקבל שכר כחבר בקבוצה הראשונה וגם קיבל את האזרחות הספרדית שלו. הוא גם ערך את הופעת הבכורה שלו בליגה הספרדית בליגה הראשונה. מסי זכה למחיאות כפיים סוערות במהלך משחקו הראשון לאחר שכבש לצד כוכב העל רונאלדיניו. מתוך שבע עשרה הופעותיו בליגה, הוא כבש שישה שערים. הוא כבש שער אחד מתוך שישה בליגת האלופות. ב-2006, מסי הפך לארגנטינאי הצעיר ביותר ששיחק וכבש בגביע העולם.

לאחר המונדיאל, בעונת 2006-2007, מסי נפצע עם מטטרסל שבור, שלקח שלושה חודשים להחלים. הוא חזר למשחק מול ראסינג סנטאנדר, כמחליף יד שנייה. במרץ של אותה עונה הוא כבש שלושער מול ריאל מדריד, מה שהפך אותו לשחקן הראשון מאז איבן זמוראנו שעושה זאת באל קלאסיקו. בעונת 2007-2008, מסי הוביל את ברצלונה לארבע הראשונות של לה ליגה. הוא זכה במועמדות, כפורוורד, לפרס שחקן FIFA ProWorld XI ועיתון “מארקה” בחר בו לשחקן הטוב בעולם. עיתונים אחרים עקבו וקבעו שיש להעניק למסי את כדור הזהב. לבסוף הוא זכה לראשונה ב-2009, בגיל 22, והמשיך לזכות בעוד שלושה ברציפות בכל שנה. הוא גם השיג מדליית זהב אולימפית באולימפיאדת הקיץ 2008. 

ב-2012 הוא קבע את שיאי הלה ליגה והאירופי עבור רוב השערים שהובקעו בעונה אחת. זה חתם את גורלו כמלך השערים של ברצלונה בכל הזמנים. בשתי העונות הבאות, מסי, כיום קפטן הקבוצה של ברצלונה, סיים במקום השני בכדור הזהב אחרי יריבו בקריירה כריסטיאנו רונאלדו. ב-2014 הוביל מסי את ארגנטינה לגמר המונדיאל, עליו זכה גם בכדור הזהב. מסי הודיע ​​על פרישה ב-2016 אך הפך את החלטתו והוביל את ארגנטינה להעפלה למונדיאל 2018. הם גם סיימו במקום השלישי בקופה אמריקה 2019. בשנת 2019, מסי השיג כדור הזהב השישי שובר שיא.

שכר וחוזים

כשהיה בשיאו עם ברצלונה, ליונל מסי היה בקלות שחקן הכדורגל עם השכר הגבוה ביותר בעולם. ב-2017 הוא חתם על חוזה עם ברצלונה ששילם שכר בסיס של 168 מיליון דולר. מספרי החוזה שלו היו סוד שמור היטב במשך כמה שנים, אבל בינואר 2021, העיתון הספרדי אל מונדו פרסם את פרטי החוזה שהודלפו. לפי חוזה קודם, שכר הבסיס השנתי שלו היה 44.68 מיליון דולר.

באוגוסט 2021 ליונל חתם בפריס סן ז’רמן. החוזה הראשוני שלו הוא עסקה לשנתיים שמגיעה ל-75 מיליון דולר לשנה לפני מסים, בערך 40 מיליון דולר אחרי מסים. החוזה של מסי גם מאפשר לו להרוויח בונוסים נוספים על סמך אבני דרך וקיצוץ במכירות של חולצות.

מסי מרוויח 40 מיליון דולר נוספים מדי שנה מאישורים. יש לו עסקת תמיכה לכל החיים עם אדידס. בין יוני 2018 ליוני 2019, הוא הרוויח 130 מיליון דולר מדהים. מסי הוצג על השערים של משחקי הווידאו Pro Evolution Soccer 2009 ו-Pro Evolution Soccer 2011. הוא ופרננדו טורס הם הפנים של משחק הווידאו Pro Evolution Soccer 2010 ועזרו עם הטריילר וצילום התנועה.

שיתוף פעולה עם אדידס

בהיותו אחד הספורטאים המפורסמים והמוכרים ביותר בעולם, מסי נתמך על ידי אדידס מאז 2006. הוא מקדם המותג המוביל שלהם. הוא הוחתם במקור עם נייקי בגיל 14 אבל עבר לאדידס. בשנת 2008, למסי היה אוסף חתימה ותיק של מגפי אדידס, וקיבל תת-מותג מגפיים משלו בשם אדידס מסי.

לפינת המיליונרים שלנו לחצו כאן

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה