לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כמה שערים כבש רונאלדו סה״כ במונדיאל?

תגיות
כמה שערים כבש רונאלדו במונדיאל?
"Cristiano Ronaldo 18" by Themeplus is licensed under CC BY-SA 2.0. To view a copy of this license, visit https://creativecommons.org/licenses/by-sa/2.0/?ref=openverse.

כריסטיאנו רונאלדו, אחד משחקני הכדורגל הגדולים בכל הזמנים, עבר קריירה יוצאת דופן על הבמה הבינלאומית. כדמות מפתח של נבחרת פורטוגל, האוהדים תוהים לעתים קרובות על כישורי כיבוש השערים שלו במונדיאל.

מספר השערים של רונאלדו במונדיאל

נכון למועד כתיבת שורות אלה, ע״פ הדיווחים של האתר הרשמי של האולימפיאדה ורשות הספורט העולמית כריסטיאנו רונאלדו כבש בסך הכל 7 שערים במונדיאל. היעדים הללו התפזרו על פני ארבעה טורנירים שונים, מה שמציג את השפעתו העקבית על הבמה העולמית. 

  • מונדיאל 2006: בהופעת הבכורה שלו במונדיאל, שנערכה בגרמניה, כבש רונאלדו את השער הראשון שלו במונדיאל במשחק של פורטוגל מול איראן. הוא המשיך להבקיע שער נוסף באותו טורניר, והביא את מאזנו ל-2 שערים.
  • מונדיאל 2010: פורטוגל משפילה את דרום קוריאה ב7:0 מוחץ, רונאלדן כובש גול אחד בדקה ה-87.
  • מונדיאל 2014: בברזיל, רונאלדו כבש פעם נוספת והוסיף למאזן השערים שלו במונדיאל עם שער מול גאנה. עם זאת, הקמפיין של פורטוגל הסתיים באכזבה כשהיא לא הצליחה לעבור את שלב הבתים.
  • מונדיאל 2018: ברוסיה, רונאלדו כבש 4 שערים בטורניר, כולל שער בלתי נשכח מול ספרד בשלב הבתים. 

טבלת הגולים של כריסטיאנו במונדיאל

טורנירמשחקיםגולים
200631
201041
201431
201844
סה”כ147

ההשפעה של רונאלדו על גביע העולם

למרות שמספר השערים של רונאלדו במונדיאל אולי לא גבוה כמו כמה שחקנים אגדיים אחרים, אי אפשר להמעיט בהשפעתו על הטורניר. לעתים קרובות המטרות שלו היו קריטיות בסיוע לפורטוגל להתקדם בשלבים, וההופעות שלו כבשו מעריצים ברחבי העולם.

מעבר ליכולותיו להבקיע שערים, המנהיגות וההשפעה של רונאלדו על המגרש היו מכריעים בהצלחתה של פורטוגל במונדיאלים האחרונים. הוא היווה כוח מניע עבור קבוצתו, עורר השראה לחבריו והפגין את כישוריו יוצאי הדופן ככובש שערים.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה