לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לשבור את תקרת הזכוכית: איך טיילור סוויפט וקים קרדשיאן עשו את זה בגדול

תגיות
לשבור את תקרת הזכוכית: איך טיילור סוויפט וקים קרדשיאן עשו את זה בגדול. "Taylor Swift 2010" by avrilllllla is licensed under CC BY-SA 2.0.
"Taylor Swift 2010" by avrilllllla is licensed under CC BY-SA 2.0.

הדירוג של הנשים העשירות באמריקה פורסם בסוף השבוע האחרון וכלל דירוג כללי לפי העושר והישגים האישיים שלהן. בסך הכל, הנשים הגיעו לשיא של 124 מיליארד דולר, עולה של כמעט 12% מהשנה הקודמת.

טיילור סוויפט, בת ה-34, מדורגת במקום ה-34 בדירוג הכללי, עם שווי של 740 מיליון דולר. היא המוזיקאית השנייה בדירוג לאחר ריהאנה, שערכת שווי נקי בסכום של 1.4 מיליארד דולר. באוקטובר, סוויפט השיקה את אלבומה העשירי, “Midnights”, ששבר מספר שיאים בתעשיית המוזיקה ברחבי העולם והפך למהדורת המכירות הרבות ביותר של 2022.

ריהאנה, אשת העשירה השנייה ברשימה, משכה את הקהל הגדול ביותר בהיסטוריה של הסופרבול בהופעתה במחצית הסופרבול בפברואר. היא גם בנתתה אימפריה בתחום האופנה והיופי עם המותג שלה, FENTY, ובשנת 2021 הפכה למיליארדרית.

אופרה וינפרי

אופרה, בת ה-69, נמצאת במקום ה-13 ברשימה הכוללת, עם עושר של 2.5 מיליארד דולר. לאחרונה, היא הפיקה וינפרי גרסה מוזיקלית מחודשת של הסרט “הצבע ארגמן” משנת 1985, שבו נבחרה לבמאי על ידי סטיבן ספילברג, והסרט צפוי לצאת לאקרנים בדצמבר. אופרה השתתפה כמנחת תוכנית האירוח בסרט המקורי והופעתה זכתה להכרה עם מועמדות לפרס האוסקר כשחקנית המשנה הטובה ביותר.

קים קרדשיאן 

קימ קרדשיאן, בת ה-42, מדורגת במקום ה-21 עם שווי נקי של 1.2 מיליארד דולר. כוכבת התוכנית “הקרדשיאנס” שותפה לבעלים של מותג הביגוד SKIMS, המוערך בסכום של 3.2 מיליארד דולר. בשנה האחרונה, קימ קרדשיאן השיקה את קו הטיפוח שלה, SKKN by Kim. בנוסף, היא הבעלית של המותג המרווח KKW Beauty בתחום הקוסמטיקה. קיילי ג’נר, אחותה הצעירה ובת ה-25, צברה עושר של 680 מיליון דולר עם הצלחת מותג היופי שלה, קיילי קוסמטיקס, ומדורגת במקום ה-38.

דירוגים נוספים של פורבס 

לפי דירוג של פורבס, ביונסה הגדילה את השווי הנקי שלה ב-90 מיליון דולר מאז השנה שעברה. הזמרת, שערכה כעת בערך 540 מיליון דולר, הוציאה את האלבום השביעי שלה, Renaissance, בשנה הקודמת. בחודש האחרון, ביונסה יצאה לסיבוב הופעות ראשון מאז שבע שנים לתמיכה באלבום. במקום ה-45 בדירוג נמצאת מדונה עם שווי נקי של 580 מיליון דולר, היא הזמרת השלישית בעושרה בתחום המוזיקה. מוזיקאיות נוספות ברשימה כוללות את סלין דיון (מקום 56 עם 480 מיליון דולר), דולי פרטון בת ה-77 (מקום 59 עם 440 מיליון דולר) וברברה סטרייסנד בת ה-81 (מקום 61 עם 430 מיליון דולר).

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה