לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מאסק נגד צוקרברג הקרב: האם בקרוב נראה עימות בשידור חי?

תגיות
אילון מאסק נגד מרק צוקרברג
אילון מאסק נגד מרק צוקרברג (קרדיט: פייסבוק)

בפוסט שפרסם לאחרונה בפלטפורמת X (לשעבר טוויטר), אילון מאסק רמז על שידור חי פוטנציאלי של קרב מיליארדרים בינו לבין מארק צוקרברג. הטענה של מאסק שהקרב ישודר ב-X, הפלטפורמה שלו, עוררה סקרנות בקרב העוקבים שלהם. עם זאת, לא נמסרו פרטים נוספים על ידי מאסק, וצוקרברג טרם הגיב לפרסום.

הפוסט של מאסק והשאלות שהוא מעלה

הבוקר פרסם מאסק פוסט בו נכתב: “הקרב בין זוק למאסק ישודר בשידור חי ב-X. כל הרווחים יועברו לצדקה לטובת יוצאי צבא”. הצהרה זו הציתה מחדש את הדיון סביב קרב ההיאבקות הפוטנציאלי בין שני אילי הטכנולוגיה, שהיה נושא לספקולציות כבר למעלה מחודש. עם זאת, עדיין לא ברור אם הקרב אכן יתממש. יש התוהים אם הפוסט של אילון מאסק הוא פשוט טרול מכיוון שלא הייתה תגובה רשמית ממארק צוקרברג או מטא.

ההכנה של מאסק לקרב ואי הוודאות של צוקרברג

היום, מאסק שיתף בתובנות נוספות בנושא, וחשף את שגרת הרמת המשקולות היומיומית שלו כחלק מהכנת הקרב שלו. הוא הזכיר בהומור להביא משקולות לעבודה בגלל אילוצי זמן. כשנשאל על מטרת הקרב, השיב מאסק: “זו צורה מתורבתת של מלחמה. גברים אוהבים מלחמה”. הצהרות אלו מנוגדות להערה האחרונה של צוקרברג כאשר עובד מטה חקר אותו על הקרב. צוקרברג הביע אי ודאות לגבי מימושו, וקבע כי הוא “לא בטוח”.

ככל שהציפייה גוברת, עדיין לא בטוח אם הקרב מאסק נגד צוקרברג אכן יתקיים. ההצהרות האחרונות של מאסק הוסיפו לתככים, בעוד חוסר התגובה של צוקרברג מותיר מקום לספקולציות. רק הזמן יגיד אם קרב המיליארדרים הזה יהפוך למציאות או יישאר רעיון משעשע שמסתובב בקרב חובבי טכנולוגיה.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה