לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שכן של נועה קירל:  מנור סולומון רכש מישראל קנדה דירה ב-7 מיליון שקל בשדה דב

תגיות
מנור סלומון
שכן של נועה קירל: מנור סולומון רכש מישראל קנדה דירה ב-7 מיליון שקל בשדה דב (צילום מסך: אינסטגרם)

כוכב הכדורגל הישראלי מנור סולומון עלה שוב לכותרות, הפעם עם רכישת הדירה האחרונה שלו בפרויקט היוקרתי Rainbow שפותח על ידי קנדה ישראל. הרכישה מגיעה בעקבות חתימתו של סולומון על חוזה משתלם לחמש שנים בקבוצת הכדורגל האנגלית טוטנהאם. כאשר נועה קירל, הזמרת והשחקנית הישראלית הפופולרית, כבר מחזיקה בית מגורים באותו בניין, ההשקעה בנדל”ן המתוקשרת הזו מוסיפה לבלעדיות של הפיתוח.

פרטי הרכישה

מנור סולומון הבטיח לעצמו דירת 4 חדרים מרווחת בפרויקט הממוקם במקום שדה התעופה לשעבר שדה דב בצפון תל אביב. הדירה, המוערכת ב-7 מיליון שקל, מציעה חלל מגורים יוקרתי בתוך המתחם המעוצב בקפידה. ראוי לציין כי גם נועה קירל רכשה דירה באותו בניין, אם כי במחיר גבוה יותר של 10 מיליון שקל.

אסטרטגיית השיווק

פרויקט Rainbow, שפותח על ידי ישראל קנדה, מושך תשומת לב בגישה השיווקית החדשנית שלו. בעבר, החברה מינפה בהצלחה את הפיתוי של קונים מפורסמים כדי לשפר את המשיכה של הפרויקטים שלהם. הפעם, הבטחת נוכחותן של מנור סולומון ונועה קירל תורמת למעמדו ולבלעדיות של הפרויקט. עם 480 דירות, פרויקט Rainbow מציע מגוון שירותים, כולל בית קפה פרטי, חדרי כושר, חדרי אימונים וחללי ישיבות.

פרויקט rainbow
קרדיט: ישראל קנדה

אתגרים למפתחים

בעוד קנדה ישראל, יחד עם יזמים בולטים כמו שיכון ובינוי, אביסרור, מבאן, אלייד, לוינשטיין וחנן מור, רכשו את הקרקע עבור פרויקט קשת בעלות משמעותית, כעת הם מתמודדים עם אתגרים בשיווק הדירות בשל עניין רב. שיעורי המימון שלהם. עם זאת, המעורבות האסטרטגית של אישים בעלי שם כמו מנור סולומון ונועה קירל צפוי ליצור עניין ולהניע מכירות בתוך הפיתוח.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה