לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

זה סופי! ליאו מסי יסכים לשחק במועדון הסעודי לפני תחילת העונה הבאה

תגיות
מסי במדי ארגנטינה (by Кирилл Венедиктов is licensed under CC BY-SA 3.0.)
מסי במדי ארגנטינה (by Кирилл Венедиктов is licensed under CC BY-SA 3.0.)

סוכנות הידיעות AFP מביאה דיווח על סיכום עסקה שתאפשר לליאו מסי להצטרף למועדון הכדורגל הסעודי אל הילאל ולקבל משכורת שהיא הגבוהה ביותר בהיסטוריה של הכדורגל – כ-600 מיליון יורו. מדובר במשכורת הגבוהה ביותר בתולדות הכדורגל העולמי. על הדרך, גם ייחדש את היריבות עם כריסטיאנו רונאלדו – אם זה יישאר באל-נאסר.

מה ידוע לנו?

לפי דיווחים באתר ל’אקיפ, נראה שהעסקה להעברתו של ליאו מסי לקבוצת אל-הילאל בסעודיה מתקרבת לסיומה. מסי צפוי לקבל כ-600 מיליון יורו בשנה למשך שנתיים, עם אופציה לשנה שלישית, מדובר במקרה חסר תקדים בהיסטוריה של הכדורגל. כדי להשוות, כריסטיאנו רונאלדו מרוויח כ-200 מיליון יורו בשנה. כמו כן, מסי ימשיך לשמש כ”שגריר כבוד” של ערב הסעודית, כדי לסייע במטרה להביא את מונדיאל 2030 למדינה.

מסי חתם על חוזה ענק של 600 מיליון אירו למשך שנתיים בליגה הסעודית
ע״פ הדיווחים מסי צפוי לקבל כ-600 מיליון אירו לשנה בחוזה לשנתיים (by jikatu is licensed under CC BY-SA 2.0.)

מי מתנגדת?

מי שלא אוהבת את המעבר למדינה הערבית היא אשתו ואם ילדיו של מסי, אנטונלה. על פי הדיווחים, היא אמרה לבן זוגה כי היא “לא יכולה לדמיין מעבר לסעודיה” ונרתעת מכך שבני הזוג, יחד עם שלושת בניהם הצעירים – טיאגו, בן ה-10, מטאו, בן ה-7, וסירו, בן ה-5, יעברו למזרח התיכון והיא מעדיפה להישאר באירופה. ככל הנראה, גם מסי עצמו היה מעדיף להישאר באירופה, אך אף מועדון, בטח לא ברצלונה, יכול לעמוד בהצעה אותה מגישים לו בסעודיה.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה