לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ג’נסיס מציגה:  GV80 קרוסאובר קופה

תגיות
Genesis מציגה:  GV80 קרוסאובר קופה

ג’נסיס, מותג היוקרה הקוריאני, נכנסים לשוק הקרוסאוברים קופה עם הדגם האחרון שלהם, ה-GV80. מכיוון שג’נסיס שואפת להתחרות עם יריבות גרמניות בכל נישה, הם חשפו גרסת קופה מסוגננת ומלוטשת לרכב הפנאי המוביל שלהם. עם עיצוב ייחודי ומנוע מעניין הכולל מגדש-על חשמלי, ה-GV80 קרוסאובר קופה אמורה לצאת בהצהרה.

עלייתם של מכוניות קרוסאובר קופה

הפופולריות של קרוסאובר קופה, כמו ב.מ.וו X6, X4 ומרצדס GLC קופה, גברה. אלפי כלי רכב אלה נמכרים ברחבי העולם, וג’נסיס בהחט גם רוצה להיכנס גם לשוק המשגשג הזה. בעוד שהמטרה של קרוסאובר קופה עדיין עשויה להיות שנויה במחלוקת, הביקוש לרכבים ייחודיים אלה אינו מוטל בספק.

ג’נסיס GV80 קופה

ג’נסיס חשפה את גרסת הייצור של ה-GV80 קופה, המבוססת על רכב הפנאי המוביל שלהם. ההבדל העיקרי הוא החלק האחורי המשופע של המכונית, המקנה לה מראה ספורטיבי ומסוגנן יותר. בעוד שחלק מהמאפיינים מדגם הקונספט היו צריכים להשתנות לצורך ייצור, העיצוב הכללי נשאר נאמן לקונספט המקורי.

ג'נסיס GV80 קופה

עיצוב עדכני ותכונות 

ה-GV80 קופה קיבלה כמה עדכוני עיצוב, כולל גריל קדמי בעיצוב מחדש וחישוקי 20 ו-22 אינץ’ חדשים. בתוך המכונית קיימת צג דיגיטלי חדש בגודל 27 אינץ’ דיגיטלי למולטימדיה ומערכות שונות. גרסת הקופה מציעה גם אפשרויות גימור פנים ספורטיביות, הכוללות גימורי סיבי פחמן ומושבים בעיצוב ספורטיבי.

ג'נסיס GV80 קופה

אפשרויות מנוע וביצועים

ה-GV80 יהיה זמין עם שלוש אפשרויות מנוע טורבו בנזין. דגם הבסיס מגיע עם מנוע ארבעה צילינדרים בנפח 2.5 ליטר, המספק 304 כוחות סוס ומומנט של 43 קג”מ. האופציה הבאה היא מנוע V6 בנפח 3.5 ליטר, המפיק 380 כוחות סוס ומומנט של 54 קג”מ. הגרסה המובילה כוללת מנוע V6 ייחודי בנפח 3.5 ליטר עם מגדש חשמלי. מנוע זה משלב סיוע חשמלי עם מגדש העל, ומספק כוח משופר בסל”ד נמוך. בעזרת מערכת חיזוק V48 היברידית, מנוע זה מספק 415 כוחות סוס ומומנט של 56 קג”מ.

מערכת ותכונות נוספות

כל אפשרויות המנוע משודכות לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית פלנטרית. ה-GV80 כולל גם את הדור השני של מערכת המתלים האדפטיבית, אשר מתאימה את הכיול שלה בהתאם לתנאי הדרך שזוהתה על ידי מצלמת סריקה. גרסת המנוע העליון מציעה מצב נהיגה Sport Plus, תצוגת שעון ספורט מורחבת ובקרת השקה לחוויית נהיגה משופרת.

ג'נסיס GV80 קופה

העתיד של GV80

בעוד שדגמי ה-GV80 הנוכחיים אינם כוללים גרסה חשמלית, ג’נסיס רמזה על אפשרות של GV80 חשמלי בדור הבא. זה יכול לספק אפילו יותר אפשרויות כוח ויעילות ללקוחות.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה