לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ג’נרל מוטורס עוצרת את מכירות ה-Chevy Blazer EV בעקבות תקלות בתוכנה

ג’נרל מוטורס, היצרנית האמריקאית הגדולה ביותר של רכבים, הודיעה כי היא מפסיקה זמנית את מכירת ה-Chevy Blazer EV, הרכב החשמלי החדש שלה, אחרי שקיבלה דיווחים על תקלות בתוכנה של הרכב.

תגיות
תמונה ראשית Chevy Blazer EV
מקור: chevrolet.com

אילו תקלות נמצאו בתוכנה של הרכב?

התקלות גרמו לחלק מהמסכים ברכב לא לפעול כראוי, ולחלק מהנהגים לא להצליח להטעין את הרכב בתחנות הטענה מהירה. החברה אמרה כי היא עובדת על פתרון לבעיה, וכי היא תפנה את הרכבים המושפעים למוסכים מורשים לטובת עדכון תוכנה.

ה-Chevy Blazer EV הוא הרכב החשמלי הראשון של ג’נרל מוטורס שמבוסס על הפלטפורמה החדשה שלה לרכבים חשמליים, ה- Ultium. הרכב הושק בשוק האמריקאי בחודש יוני, והוא מציע טווח נסיעה של עד 400 קילומטרים בטעינה אחת, וביצועים של 0-100 קמ”ש ב-6 שניות. הרכב נמכר במחיר התחלתי של 56,995 דולר, והוא תחרותי לרכבים חשמליים אחרים בשוק, כגון ה-Tesla Model Y, ה-Ford Mustang Mach-E וה-Hyundai Kona Electric.

לוחות הפקדים והבקרה של ה-SUV החשמלי (מקור: chevrolet.com)

איך החברה מתכוונת לפתור את התקלה?

החברה אמרה כי היא קיבלה כמה דיווחים על תקלות בתוכנה של הרכב, שהובילו לכך שהמסכים ברכב לא הציגו את המידע הנדרש, כגון הטעינה הנותרת, המהירות, הניווט והמוסיקה. חלק מהנהגים התלוננו גם כי לא הצליחו להטעין את הרכב בתחנות הטענה מהירה, שמאפשרות להטעין את הרכב בכ-80 אחוז בתוך 30 דקות. התקלות הופיעו גם בסקירות של הרכב על ידי עיתונאים מתעניינים, שטענו כי הרכב עוד לא מוכן לשוק.

החברה אמרה כי היא עובדת על טיפול בבעיה, וכי היא תפנה את הרכבים המושפעים למוסכים מורשים לטובת עדכון תוכנה. החברה אמרה גם כי היא מפסיקה זמנית את מכירת הרכב, עד שהבעיה תיפתר. החברה לא ציינה כמה רכבים נמכרו עד כה, או כמה רכבים נפגעו מהתקלה. החברה ביטאה את התנצלותה ללקוחותיה, ואמרה כי היא מחויבת לאבטחה ולאיכות של הרכבים שלה.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה