לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סובארו פורסטר התחדשה ותגיע לארץ בקיץ הבא

תגיות

 הדור השישי והחדש של סובארו פורסטר מציג מראה חדש, אך הוא מבוסס על אותה פלטפורמה, ממדים, מנועים ויכולות שהיו בדור הקודם. סובארו הגיעה לתערוכת לוס אנג’לס עם פורסטר חדש – דור שישי לקרוסאובר שנמנה עם מייסדי קטגוריית רכבי הפנאי. השיווק בארה”ב ובישראל יחל בקיץ הקרוב.

כדאי רק להבהיר

למרות שסובארו מגדירים את הדגם כדור חדש, למעשה זו מתיחת פנים משמעותית. זה מתחיל בפלטפורמה שהוקשחה אמנם ב-10% אך נותרה כשהיתה, עם בסיס גלגלים ללא שינוי (267 ס”מ) ושאר ממדים ששונו במעט בעיקר עקב תוספות עיצוב זניחות. ואם כבר נגענו בעיצוב, קשה שלא לזהות את מראה טויוטה ראב 4 המצליח בפורסטר החדש, בעיקר באזור הקורה האחורית. 

אין כמובן קשר בין הדגמים אבל סובארו וטויוטה בהחלט משתפות פעולה, ב-GT86, ב-BRZ וגם ב-BZ4X וסולטרה. וכמובן, סובארו לוטשת את עיניה למנועים ההיברידיים של טויוטה שיאפשרו לה לקצץ בעלויות, לפנות ליותר לקוחות ולהוריד את קנסות זיהום האוויר המוטלות עליה.

לפחות בלוס אנג’לס סובארו פורסטר נחשף עם אותה יחידת כוח ששירתה את הדגם הפורש, לאחר שידרוג קליל למנוע. הבסיס הוא אותו מנוע בנזין אטמוספרי עם 4 צילינדרים בתצורת בוקסר ובנפח

עלות

מחיר סובארו פורסטר החדש מתחיל ב-170,000 שקלים לרמת הגימור ‘Z’ וכולל חישוקי “17. רמת הגימור ‘S’, שמחירה 193,000 שקלים, כוללת מפתח חכם ותפעול חשמלי למושב הנהג.

לסיכום

סובארו פורסטר היה מאז הושק לראשונה דגם מוצלח ואהוב. הבסיס שלו הוא פשוט ומשלב רכב פנאי קומפקטי מבחוץ ומרווח מבפנים, עם מראה רבוע ולא קשוח. הנעה כפולה-קבועה והבטחה ליכולת שטח מהטובות בסגמנט .

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה