לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ענקית הרכב ניסאן חושפת את ׳היפר פאנק׳: מכונית הקונספט היוקרתית לעידן הוירטואלי

תגיות
ניסאן חושפת את היפר פאנק: מכונית קונספט לעידן הוירטואלי

ניסאן הציגה את מכונית הקונספט הרביעית והאחרונה שלה לתערוכת הרכב של טוקיו, תוך התעמקות בתחום המרחב הווירטואלי והווירטואלי. מכונית הקונספט הזו, שזכתה לכינוי “היפר פאנק”, מדגימה את ההכרה של ניסאן בכך שצורכי התחבורה האישיים משתנים ומטרתה למזג בצורה חלקה את העולם האמיתי והווירטואלי.

לצד המושגים האחרים שלו, Hyper Punk ישולב גם במשחק הווידאו הפופולרי Fortnite, מה שיאפשר למשתמשים לחקור את המודלים העתידניים הללו ממקור ראשון.

קונספט ההיפר פאנק

Hyper Punk מייצג סטייה מעיצוב רכב קונבנציונלי, דוחף גבולות לתחום הרשת. הוא בוחן את המושג “Metaverse”, (‘מטא’ ו’יוניברס’) יקום וירטואלי משותף שבו עולמות אמיתיים ווירטואליים מתכנסים. ניסאן רואה את ההיפר פאנק כרכב המשלב בצורה חלקה את העולמות הללו לחוויית משתמש סוחפת.

אינטגרציה עם Fortnite (פורטנייט)

במהלך שיווקי ייחודי, ניסאן תשלב את כל ארבעת דגמי הקונספט, כולל Hyper Punk, במשחק הווידאו הפופולרי Fortnite כחלק מקמפיין “חשמל את העולם”. (Electrify the World) שיתוף הפעולה הזה מאפשר לשחקנים ליצור אינטראקציה עם החזון העתידי של ניסאן בעולם הווירטואלי ולחקור אותו, ומציע הצצה לאפשרויות העומדות לפניהם.

עיצוב ייחודי ומערכת הנעה חשמלית

Hyper Punk הוא הקטן ביותר מבין ארבעת דגמי הקונספט שחשפה ניסאן, ובדומה למקביליו, הוא חשמלי לחלוטין. החלק החיצוני שלו כולל משטחים מצולעים המדגישים את צבע הכסוף של המכונית, ויוצרים אסתטיקה בולטת מבחינה ויזואלית. המוטיב המצולע משתרע לחישוקי 23 אינץ’ הגדולים, הפנסים הקדמיים וחתימת האור, ומחזק את המשיכה העתידנית של המכונית.

שילוב פנים ו-AI הניתנים להתאמה אישית

בתוך הרכב, תא הנוסעים שואב השראה מאוריגמי, ומציע חלל דינמי וניתן להתאמה אישית המתאים למצב הרוח של הנהג. חיישנים המוטמעים במשענת הראש עוקבים אחר מצבו הרגשי של הנהג, ומכוונים את המוזיקה והתאורה בהתאם לשיפור האנרגיה והיצירתיות. הנהג יכול גם לקיים אינטראקציה עם הרכב על ידי שימוש בתנועות ידיים בחלל הריק שלפניו, ולבטל את הצורך בהגה מסורתי.

לוח מחוונים טרנספורמטיבי וגרפיקה שנוצרת בינה מלאכותית

לוח המחוונים ועיצוב הדלתות של קונספט Hyper Punk יכולים להשתנות בהתבסס על כניסות מצלמה בזמן אמת. מערכת בינה מלאכותית מפרשת את התמונות הללו ומקרינה אלמנטים גרפיים מתאימים על פני המשטחים הפנימיים של הרכב. תכונה חדשנית זו מאפשרת חווית נהיגה מותאמת וסוחפת, כאשר הגרפיקה הנוצרת בינה מלאכותית מוצגת בכל תא הנוסעים או ספציפית באזור הנהג.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה