לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תערוכת הרכב של טוקיו 2023: מופע ראווה של חדשנות טכנולוגית בתעשיית הרכב

תגיות
תערוכת הרכב של טוקיו 2023: מופע ראווה של חדשנות טכנולוגית בתעשיית הרכב
תערוכת מכוניות, by cletch is licensed under CC BY 2.0.

תערוכת הרכב של טוקיו ידועה כפורצת את גבולות העיצוב והטכנולוגיה של הרכב, והתערוכה השנה לא אכזבה. יצרניות רכב מיפן ומכל העולם חשפו דגמי קונספט מרהיבים שהציגו את דמיונם החופשי ורמזו על עתיד התעשייה. מכוניות סדאן חשמליות ועד מכוניות קופה היברידיות, תערוכת הרכב של טוקיו הציעה הצצה לעתיד החדשני ומלא הדמיון של עולם הרכב.

אינפיניטי סדאן QE

מותג היוקרה תחת ניסאן, הציג קונספט סדאן חשמלי מדהים בשם Qe. למרות שהיא עדיין רחוקה מלהיות מכונית ייצור, העיצוב המלוטש של ה-Qe וקונספט “בהשראת הפילוסופיות היפניות” יצרו התרגשות בקרב חובבי הרכב. Infiniti חשפה גם קונספט לרכב פנאי חשמלי בשם Vision QXe, מה שהוסיף למחויבות שלהם לחשמל את המערך שלהם. לצד דגמים חשמליים אלו, אינפיניטי חשפה את הדור החדש QX80 ודגם פנאי-קופה, QX65.

הונדה Prelude

החזירה את השם האייקוני “פרלוד” בקונספט מהמם שרמז על דגם ייצור. עם העיצוב המלוטש ומערכת ההנעה החשמלית שלו, הקונספט של Prelude הציג את תחייתן של מכוניות משפחתיות דו-דלתות בעידן החשמלי. הקונספט של הונדה הציג את האפשרות שדגם קופה גדול ימצא הצדקה קיומית ואימץ את רוח הזמן.

Honda Prelude
קרדיט: הונדה

טויוטה FT-3e

הגיעה מאוחרת למהפכה החשמלית, הציגו התקפה חשמלית בקנה מידה גדול עם דגמי הקונספט שלהם. ה-FT-3e, רכב פנאי קופה חשמלי, וה-FT-Se, מכונית ספורט מפתה, הוכיחו את מחויבותה של טויוטה לניידות חשמלית. עם זאת, הלנד קרוזר וההיילקס האגדיים קיבלו יורשים חשמליים כדגמי קונספט, מה שמעלה חששות לגבי אובדן המאפיינים הייחודיים שלהם במירוץ החשמל.

לקסוס LF ZC סדאן

מותג היוקרה תחת טויוטה, הציגה את ה-LF ZC, קונספט סדאן חשמלי שתתחרה בטסלה מודל 3 וב.מ.וו i4. עם עיצוב שלדה בהשראת המתחרה האמריקאית המצליחה, ה-LF ZC שואפת להחזיר את לקסוס לקטגוריית הסדאן המשפחתית. לקסוס חשפה גם רכב פנאי ענק בשם LF ZL, הצפוי להשיג טווח נסיעה מרבי של 1,000 ק”מ, מספר שיכול לשנות את כללי המשחק בקטגוריות היוקרה.

לקסוס LF-Z
קרדיט: האתר הרשמי לקסוס

מאזדה MX-5 רודסטר

הידועה כמי שדבקה בעקרונותיה, חשפה את מתיחת הפנים השנייה ל-MX-5, הרודסטר הנמכרת ביותר בעולם. לצד ה-MX-5, מאזדה הציגה קונספט קופה בשם SP, שרמז על הדור הבא של ה-RX-7 האייקוני. הקונספט כלל מערכת היברידית ייחודית המבוססת על מנועים סיבוביים ומנוע חשמלי, והדגישה את המחויבות של מאזדה לדגמים האיקוניים שלה ולפיתוח המנוע הסיבובי.

מיצובישי MPV

פעם יצרנית רכב יפנית מכובדת, הציגה שני מושגים חדשניים. קרוסאובר MPV מחושמל רמז על ה-L300 הבא, בעוד רכב Last 1 Mile Mobility שילב יכולת שטח עם צמיגים אגרסיביים ועיצוב המזכיר טרקטורון לשני נוסעים. הקונספטים של מיצובישי סימנו חזרה לחדשנות והציגו את הפוטנציאל של המותג להתקדמות טכנולוגית פורצת דרך.

ניסאן Hyper-Urban

הידועה בדגמי הקונספט שלה, הציגה מגוון עיצובים שפנו לשלבי חיים שונים ולצרכים אישיים. מודלים קונספטים אלו, שנקראו Hyper-Urban, Hyper-Adventure, Hyper-Tourer והיפר-פאנק, הכירו במגוון של אנשים ומכוונים ליצור חוויה אישית. העובדה שדגמי הקונספט הללו ישולבו במשחק הפופולרי “פורטנייט” הוסיפה למשיכה שלהם, במיוחד בקרב הקהל הצעיר.

סובארו

המתמקדת בדגמי הנעה כפולה, הציגה קונספט שהביא את אופיים הייחודי לעולם החשמלי. הקונספט, מכונית קופה מוגבהת מעט, רמז על מערכת הנעה ייחודית עם מנוע חשמלי בכל אחד מארבעת הגלגלים. המזכיר את דגמי האימפרזה האייקוניים ששלטו במירוצי הראלי בעבר, הרעיון של סובארו כוון ללכוד את מהות מורשת הראלי שלהם בעידן החשמל.

סוזוקי eWX חשמלית

הידועה בהיותה נועזת ומקורית, שיחקה בטוחה עם הסוויפט קונספט שלהם, דגם מוכן לייצור שיושק בשנת 2024. הדור הבא של סוויפט נשאר שמרני בעיצוב והתבסס על הפלטפורמה של קודמו. סוזוקי חשפה גם את ה-eWX, קונספט חשמלי שיהפוך לדור הבא של דגמי ‘K Car’ ביפן, עם טווח של 227 ק”מ.

THK LSR 05

יצרנית רכיבים ידועה, הפתיעה את עולם הרכב כשהציגה לראשונה מכונית בפיתוח עצמי. מצוידת בשלושה מנועים חשמליים ומאפיינים חדשניים שונים, המכונית של THK כיוונה לממדים של טסלה דגם X ומטרתה להציג את הרעיונות המקוריים של החברה. על עיצוב המכונית חתום שירו ​​נקמורה, הידוע בעבודתו על דגמים כמו Juke ו-GT-R בתקופתו בניסאן.

THK LSR-05
קרדיט: THK

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה