לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מניית דיסני נהנית מהיום הטוב ביותר שלה מזה כשנתיים עם חזרתו של המנכ”ל הקודם

תגיות
Credit by: Facebook | Disney+

מניות וולט דיסני זינקו ביום שני לעלייה האחוזית הטובה ביותר שלהן זה כמעט שנתיים לאחר ההכרזה המפתיעה בסוף השבוע כי המנכ”ל לשעבר בוב איגר חוזר להוביל את ענקית התקשורת לאחר הדחתו של בוב צ’אפק.

צ’אפק השתלט על איגר בפברואר 2020, לאחר שהביא ניסיון כראש עסקי הפארקים, החוויות והמוצרים של החברה. אבל כמה אנליסטים הטילו ספק ביכולתו לנהל את פעילות המדיה של החברה, שכן נראה שבסופו של דבר תעשיית הסטרימינג הרחבה יותר מחייבת הלך רוח רציונלי יותר.

מניית דיסני ב-DIS, +6.30% עלתה ביום שני ב-6.3% – העלייה האחוזית הגדולה ביותר שלה מאז ה-11 בדצמבר 2020, אז עלתה ב-13.6% – ומספיקה לקצב DJIA של מדד הדאו ג’ונס, -0.13%, ו-SPX של מדד S&P 500, -0.39 % מרוויחים. מניית ענקית התקשורת והבידור ירדה ביותר מ-28% מהזמן שבו צ’אפק נכנס לתפקיד המנכ”ל ועד לסגירה ביום שישי, בעוד שמדד S&P 500 עלה בכמעט 27% במהלך אותה תקופה.

נתנזון שדרג את מניית דיסני כדי להצליח יותר מביצועי השוק עם החדשות על חזרתו של איגר לתקופה של שנתיים. הוא ציין כי לאייגר יש ניסיון בהפיכת עסקי הסרטים של דיסני על ידי כיוון מחדש לאחר שהחברה התעמקה מדי בסרטי בידור כלליים.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה