לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מס ההכנסה של אמריקה החל להשתמש בבינה מלאכותית לבדיקת החזרי מס של חברות עשירות

תגיות
מס ההכנסה של אמריקה החל להשתמש בבינה מלאכותית לבדיקת החזרי מס של חברות עשירות

שירות המס של ארה”ב (IRS) הטמיע כלים חדשים של בינה מלאכותית (AI) כדי לחקור את החזרי המס של אנשים בעלי הכנסה גבוהה שמשתמשים באסטרטגיות מס כדי להתחמק מתשלום הוגן וחוקי.

התוכנה מתמקדת בעיקר במשלמים שמרוויחים מעל מיליון דולר בשנה או עם חובות העולים על 250,000 דולר. יתרה מכך, כלי הבינה המלאכותית המתקדמים יבחנו מקרוב 75 ארגונים וחברות עם נכסים העולה על 10 מיליארד דולר, כגון קרנות גידור, קרנות נדל”ן ומשרדי עורכי דין גדולים.

מס הכנסה מכוון בעיקר לאנשים בעלי הכנסה גבוהה

מס הכנסה נוקט בגישה פרואקטיבית על ידי שימוש בכלי בינה מלאכותית כדי לזהות ולחקור העלמת מס פוטנציאלית בקרב אנשים בעלי הכנסה גבוהה. משלמי מיסים שמרוויחים יותר ממיליון דולר בשנה או שיש להם חובות משמעותיים נתונים לבדיקה מעמיקה יותר. יוזמה זו נועדה להבטיח שאנשים בעלי עושר משמעותי לא ינצלו פרצות מס או יעסקו בפרקטיקות הונאה כדי להתחמק מחובות המס שלהם.

כלי AI לבדיקת מס משופרת

ה-IRS רותם את הכוח של AI כדי לנתח כמויות אדירות של נתונים הכלולים בהחזרי מס. כלי הבינה המלאכותית הללו יכולים לזהות במהירות חוסר עקביות ודפוסים שעלולים להצביע על העלמת מס. על ידי שימוש באלגוריתמים מתקדמים, מס הכנסה יכול לייעל את תהליך בדיקת החזרי מס ולהתמקד בדגלים אדומים פוטנציאליים לחקירה נוספת. מה שעוזר ל-IRS להקצות ביעילות את המשאבים שלהם ולמקד לאותם אנשים שיש להם סיכוי גבוה יותר לעסוק בהעלמות מסים ולמצות עמם את הדין בהתאם.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה