לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך מרוויחים כסף מטיקטוק? קבלו 12 שיטות אפקטיביות שיעזרו לכם להרוויח מטיקטוק בענק

רוצים לדעת איך להרוויח כסף מטיקטוק? כאן תמצאו איך לעשות זאת. טיקטוק היא פלטפורמה חדשנית ומצליחה המאפשרת למשתמשים ליצור ולשתף תוכן קצר וקליל בצורה ייחודית. מאז שהושקה ב-2016, טיקטוק זכתה לפופולריות עולמית וכיום משמשת כפלטפורמה מובילה ליצירת ויראליות דיגיטליות. במדריך זה תלמדו על השיטות הנפוצות ביותר (וכאלו שגם פחות) להרוויח כסף ולספק הכנסה חודשית גבוהה. אז בואו נלמד איך ניתן להרוויח כסף מטיקטוק.

תגיות
איך להרוויח כסף מטיקטוק? תמונה ראשית
איך לעשות כסף בטיקטוק (credit by pixabay)

1. מכירת סחורות ומוצרים פיזיים

דרך מספר 1 להרוויח כסף מטיקטוק – מכירת סחורות בטיקטוק, ניתן להשתמש בכמה אפשרויות:

  1. פרסום פריטים ממומנים: תוכלו לפרסם סחורות שאתם משווקים ולהציג אותם בסרטונים שלכם. זה יכול להיות מוצר פיזי, כמו מוצרי אופנה, תכשיטים, טכנולוגיה, חשמל ועוד. יש לכם את האפשרות להוסיף קישורים ישירים או קודי קופון לסרטון, וכאשר עוקבים שלכם לוחצים על הקישור ומבצעים מכירה, אתם תקבלו עמלה על המכירה.
  2. שיווק שותפים: תוכלו להירשם לתוכניות שותפים עם חנויות או חברות מסוימות ולקבל קישור שותף או קוד קופון. תוכלו לשתף את הקישור בסרטוני טיקטוק שלכם, וכאשר העוקבים שלכם מבצעים קנייה באמצעות הקישור השותף, אתם מרוויחים עמלה על כל מכירה.
  3. פרסום מוצרים כפרסומת ממומנת: תוכלו להיעזר בפלטפורמות פרסום כמו TikTok Ads ולפרסם מוצרים שאתם משווקים בפרסומות ממומנות בטיקטוק. תוכלו לבחור את הקהל יעד שלכם ולהגדיל את ההגעה של הפרסומות שלכם בערוץ, ולהגדיל כך את הסיכויים להגברת מכירות.
  4. מעקב אחרי מותגים ומבצעי שותפויות: מעקב אחרי חנויות, מותגים ואתרי תיווך נדל”ן בטיקטוק שמפרסמים מבצעי שותפות וקופונים. תוכלו להשתמש במבצעים והקופונים הזמינים כדי לקבל הנחות על מוצרים ושירותים, ולאחר מכן למכור אותם במחיר רגיל או להפיץ את ההטבה לעוקבים שלכם באמצעות סרטוני טיקטוק.
  5. פירוט והדרכת שימוש במוצרים: תתייחסו בסרטוני הטיקטוק שלכם על סחורה שאתם משווקים ולהמחיש איך ניתן להשתמש בה או את היעוד שלה ואת היתרונות הקיימים. זה יכול ליצור יחס עם העוקבים שלכם ולעורר את התעניינותם לרכוש את הסחורה.

עם זאת, יש לזכור שמכירת סחורות בטיקטוק דורשת קשרים פיזיים או פתרונות למשלוחים המתבצעת דרך מותגים וחנויות אחרות, וכמובן, חשיבה קריטית בנוגע לתנאים של פלטפורמת טיקטוק ושל תקנות המסחר המקומיות שלה שמשתנות מעת לעת.

מספר מקורות שיווק שותפים מומלצים איתם תוכלו להרוויח כסף מטיקטוק:

א. LastPrice – אתר קמעונאות ישראלי ענק אשר משלב גם שיווק שותפים, באתר זה תמצאו עשרות אלפי מוצרים וקטגוריות שונות הניתנים לשיווק, כל שעליכם לעשות הוא להירשם אל התוכנית שלהם ולאחר מכן אם יאשרו אתכם תוכלו להתחיל להתחיל להרוויח משיווק שותפים.

ב. עולם הקולנוע – עוד אתר קמעונאות ישראלי גדול בו תוכלו להתחיל את מסע שיווק השותפים שלכם, כל שעליכם לעשות הוא להיכנס אל האתר שלהם, להירשם ולהכניס את כל הפרטים שלכם ולחכות לאישור, והכסף יתחיל לזרום.

שימו לב כי לחלק מהמוצרים יש עמלות גבוהות של עד 30%!!, תחשבו במידה ואתם מחליטים לשווק מקררים / תנורים או כל מוצר לבית ועלות המוצר שלהם היא אלפי שקלים, על כל עמלת מכירה תקבלו לפחות כמה מאות שקלים רק מקונה אחד!! תחשבו כמה תוכלו להרוויח מ5 אנשים בלבד שיקנו דרכם כל יום כפול 30 ימים בחודש :).

2. תרומות ותמיכה ליוצרים (Donation + Support)

דרך מספר 2 להרוויח כסף מטיקטוק – גיוס תרומות בטיקטוק היא דרך מקורית ויחודית להרוויח כסף. אתם יכולים ליצור תוכן מרגש או מעורר עניין אשר יעורר תמיכה מהקהל העוקב אחריכם. התוכן שלכם יכול לכלול מסרים חינוכיים או מעוררי השראה, ולאחר מכן להפנות לעוקבים שלכם לתמוך בכם דרך תרומות כדי לתמוך בפרויקטים או גופי צדקה שאתם תומכים בהם. תרומות אלו יכולות לספק מקור נוסף של הכנסה ולסייע למען פרויקטים קיימים, או מימון פרויקטים חדשים.

3. פרסום ממומן

דרך מספר 3 להרוויח כסף מטיקטוק – אם לרשותכם קבוצת עוקבים גדולה בטיקטוק, תוכלו לנצל זאת כדי להשיג הכנסות מפרסומות ממומנות. פלטפורמת טיקטוק מציעה אפשרות ליצור שותפויות עם חברות ומותגים המעוניינים לפרסם את מוצריהם בתוך התוכן שלכם. אתם יכולים ליצור תוכן יצירתי ואטרקטיבי שמקשר לחברות ומותגים המתאימים לקהל יעד שלכם. השיתוף בפרסום ממומן יכול להביא לכם הכנסות נוספות ולהגדיל את המוניטין שלכם כאושיית טיקטוק מצליחה.

4. ניהול עמודי טיקטוק עבור עסקים / חברות

דרך מספר 4 להרוויח מטיקטוק – ניהול עמודי טיקטוק של לקוחות / עסקים מאפשר לכם להשלים הכנסה על ידי התמקדות בניהול התוכן של החברה / עסק. כמנהל עמוד טיקטוק, באמצעות הקריאייטיב הנכון (יצירתיות) תגדילו את כמות החשיפה של העסק, הגברת התנועה אל האתר / עסק עצמו ולבסוף להשפיע על גידול החברה במכירות, מה שיקנה לכם ניסיון בתחום וגם כסף נוסף בצד.

5. מכירת חשבונות טיקטוק קיימים

דרך מספר 5 להרוויח מטיקטוק – אם יש לרשותכם עמוד טיקטוק פופולרי עם עקבים רבים, תוכלו לחשוב על למכור אותו לאדם אחר. קהל גדול של עוקבים יכול להיות מקור חשיפה מצוין עבור חברות ומותגים שמחפשים להגדיל את הנוכחות שלהם בפלטפורמת טיקטוק. כמובן שמכירת חשבון טיקטוק היא החלטה חשובה ויש להימנע מבעיות עם תנאי שימוש וברירות המחירים של הפלטפורמה, אך כאשר מתבקשת בצורה נכונה זו עשויה להיות אפשרות מרתקת להרוויח כסף מהתוכן שלכם.

6. קבלת תשלום מקרן טיקטוק

דרך מספר 6 להרוויח מטיקטוק – בהמשך ייתכן ו-TikTok תציע לכם אפשרות להפיק רווחים דרך הגעה לפסגה של פלטפורמת הסטוריז שלה ולעמוד במגבלות כגון מספר מינימלי של עוקבים, יצירת תוכן חדשני, ועוד. כמובן, היכולת להרוויח כסף מקרן טיקטוק עשויה להשתנות והיא עשויה להתנהל בהתאם לכללי הפלטפורמה והתנאים המעניינים בהם. לצערנו בישראל עדיין קרן זו לא פעילה, ולפני מספר שנים יוצרי טיקטוק אמרו שיעבירו לשם כ230 מיליון דולר אשר נטו מיועדים לתגמול של יוצרים. מכל פוסט תוכלו להרוויח כ20 עד 200 דולר, משוגע לא?

הערה מאוד חשובה לפסקה זו – קרן היוצרים של טיקטוק כרגע פעילה אך ורק בארצות הברית, בריטניה, צרפת

7. לקיים אינטראקציה עם הקהל שלכם ב-TikTok

דרך מספר 7 להרוויח מטיקטוק – אינטראקציה עם הקהל שלכם בטיקטוק היא חיונית לבניית קהל עוקבים חזק ונאמן שיכול לעזור לכם להרוויח כסף בפלטפורמה. כדי לקיים אינטראקציה יעילה עם הקהל שלכם, השיבו לתגובות שלהם לסרטונים, התייחסו לשאלות או למשוב שלכם בתוכן הבא והראו הערכה לתמיכתם, הפעילו את קהל הטיקטוק שלכם כמה שיותר.

כדי לקיים אינטראקציה טובה עם הקהל שלכם ב-TikTok ישנם מספר דברים שכדאי לקחת בחשבון:

  • הישארו מעורבים – תגובות, שאלות וסיפורים אישיים מספקים לקהל רגש וחיבור עם היוצר. כשאתם מגיבים ומתקשרים עם הקהל שלכם באופן ישיר ע״י כך אתם מראים להם את הערכתם על התמיכה וההשקעה שלהם בערוץ ובתוכן.
  • יצירת תוכן משותף – מבצעי משותף, פעילויות ואתגרים עם הקהל עוזרים ליצור קהילה חזקה יותר ומגבירים את ההשתתפות של הקהל בתוכן שלכם.
  • עדכון קבוע – להיות פעיל ולפרסם תוכן חדש בקביעות מעודד את הקהל שלכם לחזור ולצפות בתוכן בקביעות ולהתעדכן על מה חדש בחייכם.
  • יצירת תוכן מגוון – תוכן מגוון יותר, כולל אתגרים, טנדנסים, תוכן מצחיק וכדומה יוצר תוכן מגוון ומעניין, המתאים לקהל מגוון שלם.
  • ניהול קהילתי – ניהול קהילתי הוא תהליך של יצירת קשר וקשרי עבודה עם הקהל שלכם. הוא כולל מגוון פעולות וכלים לקידום תחושת משותף והתחשבות עם הצרכים והציפיות של הקהל המטרה היא ליצור קהילה אמיתית ומאושרת שתגדיל ותחזק את המותג, העסק והמוצר שלכם. 
איך לקיים אינטראקציה עם הקהל שלך ב-TikTok (credit by pixabay)
איך לקיים אינטראקציה עם הקהל שלכם ב-TikTok (credit by pixabay)

8. ניצול טרנדים

דרך מספר 8 להרוויח מטיקטוק – להישאר מעודכן ולהשתתף בטרנדים פופולריים היא אסטרטגיה חיונית להרוויח כסף בטיקטוק. מינוף מגמות מגדיל את הניראות והתפוצה שלכם, מה שמוביל לשיעורי מעורבות גבוהים יותר ולהזדמנויות מונטיזציה גדולות יותר. עקוב אחר תכונת “Discover” של TikTok ושים לב למילות מפתח ספציפיות לתעשייה כדי לזהות נושאים ואתגרים טרנדיים.

להלן כמה טיפים נוספים לניצול טרנדים כדי להרוויח כסף בטיקטוק:

  • היו עדכניים – עקבו אחרי הטרנדים החמים ביותר וצרו תוכן המתאים לטרנד המתפתח. נסו להיות מהירים ולפעול על הטרנדים בזמן שהם עדיין חמים.
  • השתמשו בכוכבי טיקטוק – נסו לעשות שיתוף פעולה עם כוכבי טיקטוק מפורסמים לקידום התוכן שלכם. אם יש לכם איזו שותפות עם כוכבי טיקטוק, זה יכול להפוך את התוכן שלכם לפופולרי יותר ולקבל יותר אינטראקציות.
  • היו מקוריים – נסו ליצור תוכן מקורי ויחודי שימשוך את העיינים של הצופים המתורגלים בתוכן.
  • שימוש בהאשטאגים – שימוש בהאשטאגים מתאים לטרנדים הנכונים יכול לסייע לך להגיע לקהל חדש ולקדם את התוכן שלך
  • שילוב של תוכן אורגני ופרסומות – כדי להרוויח כסף בטיקטוק, חשוב לשלב בין תוכן אורגני ופרסומות בצורה חכמה ומשוכללת. זה כולל הכנסת מוצרים ושירותים לתוכן הערוץ בצורה טבעית ומתאימה לקהל שלכם.

9. עקביות: המפתח להרוויח כסף בטיקטוק

דרך מספר 9 להרוויח כסף מטיקטוק – שמירה על לוח זמנים קבוע ליצירת תוכן היא חיונית כדי להרוויח כסף וגם להגדיל את קהל העוקבים שלכם. עקביות עוזרת לכם לבנות קהל עוקבים ייעודי, מכיוון שהקהל שלכם ידע מתי לצפות לתוכן החדש. יתר על כן, זה מבטיח שהאלגוריתם של טיקטוק מזהה את החשבון שלכם כפעיל ומקדם את הסרטונים שלכם לעתים קרובות יותר ומביא את התכנים שלכם לקהל רחב יותר.

כדי לשמור על עקביות, צרו לוח זמנים לפרסום תוכן וסיעור מוחות מראש, כך שתמיד יהיה לכם חומר טרי לפרסם. בנוסף, עקוב אחר הזמן הטוב ביותר לשיתוף סרטונים בהתבסס על מעורבות הקהל שלכם.

זכרו, להיות עקביים אין פירושו להקריב איכות, לכן השקיעו מאמצים ללא הרף ביצירת תוכן מרתק ואיכותי כדי למקסם את פוטנציאל ההכנסות שלכם.

עקביות: המפתח להרוויח כסף בטיקטוק (credit by pixaby)
עקביות: המפתח להרוויח כסף בטיקטוק (credit by pixaby)

10. שיתוף פעולה עם מותגים כדי להרוויח כסף בטיקטוק

דרך מספר 10 להרוויח כסף מטיקטוק – שיתוף פעולה עם מותגים. חברות מחפשות כל הזמן משפיענים שיקדמו את המוצרים או השירותים שלהן, וכיוצר טיקטוק פופולרי תוכלו למנף את ההשפעה שלכם באמצעות תוכן ממומן.

כדי לשתף פעולה עם מותגים, ודאו שהתוכן שלכם תואם את ערכי החברה ואת קהל היעד. שמור על נוכחות אונליין מקצועית והציגו פורטפוליו של דוגמאות לשיתופי פעולה מוצלחים כדי למשוך שותפים פוטנציאליים נוספים.

כשאתם יוצרים שותפויות ויוצרים תוכן ממומן, מומלץ מאוד לשמור על אותנטיות ושקיפות עם הקהל שלכם כדי לטפח אמון ונאמנות. זכרו, שילוב רעיונות תוכן ייחודיים ומקוריים, כפי שנדון קודם לכן, יכול לעזור לכם לבלוט ולמשוך מותגים תוך שמירה על מעורבות הקהל

שיתוף פעולה עם מותגים כדי להרוויח כסף בטיקטוק (credit by pixabay)
שיתוף פעולה עם מותגים כדי להרוויח כסף בטיקטוק (credit by pixabay)

11. טיקטוק מעודדת לייבים

דרך מספר 11 להרוויח כסף מטיקטוק – האם ידעתם שניתן להרוויח כסף משידור חי (Live)? פיצ׳ר המתנות החיות ב-TikTok מאפשרת ליוצרים להרוויח יהלומים, חלק מהמטבע הווירטואלי של הפלטפורמה שניתן להחליף לכסף אמיתי. פשוט הירשמו, ערכו שידור חי, ספקו ערך אמיתי ועוזר לגולש וקבלו מהם מתנות ווירטואליות שתוכלו להמיר ליהלומים שמהם תוכלו להמיר לכסף אמיתי.

12. קידום מוזיקה ושירים חדשים

דרך מספר 12 להרוויח כסף מטיקטוק – באמצעות קידום של שירים ומוזקה חדשה אתם יכולים להרוויח כסף ב-TikTok על ידי הפעלתם בסרטונים שלכם. חברות תקליטים ענקיות משלמות ל-TikTok עבור שימוש בקטעים מוזיקליים מסוימים בסרטון שלכם בניסיון לגרום לשיר להתפשט ולהפוך וויראלי. באמצעות שיטה זו תוכלו להרוויח עד 250 דולר לכל סרטון!! בתוכנית PlaylistPush של TikTok. הסכום המדויק שאתם מרוויחים על סרטון יתלה במספר הצפיות שהוא מביא. כדי להצטרף לתוכנית אתם יכולים להגיש בקשה כיוצרי TikTok, לבחור את המוזיקה שתרצו להראות ולהתחיל לתת לכסף לזרום 🤑 🤑 🤑.

מתנות השידור החי של TikTok מאפשרות ליוצרים להרוויח כסף דרך הכלכלה הווירטואלית הפנימית של TikTok. הנה איך זה עובד:

ראשית, משתמשי TikTok קונים מטבעות ווירטואלים בכסף אמיתי באפליקציה, אשר אז ניתן להחליף אותם למתנות ווירטואליות. הצופים שלכם יכולים לשלוח את המתנות הללו אליכם במהלך שידורים חיים כחלק מתגמולים על התוכן שלכם, לכן חשוב לצאת עם תוכן איכותי ובעל ערך מוסף אמיתי שיעזור לגולש ולא להיות כמו כולם.

לאחר מכן תוכלו להמיר את המתנות שלכם ליהלומים, אשר ניתן להחליף אותם לכסף מזומן אמיתי. למעשה, יותר מתנות שווה ליותר יהלומים שווה ליותר כסף. רוצים להיכנס לתוכנית המתנות הווירטואליות? בקרו בעמוד ההסבר של TikTok כדי למצוא האם אתם זכאים ואיך להפעיל את תכונת ההכנסה הזו.

אז כמה כסף ניתן להרוויח מטיקטוק?

הכנסות בטיקטוק יכולות להיות מגוונות ולהשתנות מאוד בין יוצר ליוצר. ישנם יוצרים בינלאומיים שמרוויחים מאות אלפי דולרים בחודש, וישנם יוצרים פחות מצליחים שמרוויחים כמה דולרים בחודש.

בישראל, גם ישנם יוצרים בטיקטוק שמרוויחים סכומים נחמדים מהפלטפורמה. לפי דיווחים, יוצרי תוכן מובילים בישראל יכולים להרוויח עד 50,000 שקלים בחודש. אולם, כדי להגיע לרמה זו, יש לפעול בעקביות ובכישרון וליישם אסטרטגיות מתאימות.

כמו כן, חשוב לציין שהכנסות בטיקטוק מתבססות בעיקר על שותפות עם מותגים וחברות שונות שמעוניינות לפרסם את מוצריהן דרך הפלטפורמה. במסגרת זו, יצירת תוכן מצליח יכולה להעניק ליוצרים פלטפורמות לשיתוף פעולה עם מותגים ולהפוך אותם לשגרירים של המוצרים שלהם.

דוגמאות לטיקטוקרים מצליחים

  • Charli D’Amelio – עם מעל 130 מיליון עוקבים, היא הטיקטוקרית הפופולרית ביותר ברשת וזכתה להכרה רבה עם חוזה פרסומי עם חברות כמו Dunkin ‘Donuts ו-Hulu.
  • Addison Rae – עם כ-90 מיליון עוקבים, היא חתמה על הסכם עם מארקה ג’יי פליי ונמצאת בקרב הטיקטוקרים המרוויחים ביותר.
  • Dixie D’Amelio – עם כ-50 מיליון עוקבים, זכתה לחוזה עם חברות כמו Morphe Cosmetics ו-AE.

צרו Tiktok Business כדי לקבל ראייה יותר עמוקה על נתוני פוסטים והתנהגויות קהל בהם

ניתן לנתח את תוצאות הפוסטים מעמוד הפרופיל שלכם ב-TikTok, עם זאת, עליכם להפעיל חשבון Business (חשבון עסקי) כדי לגשת אליהם. אם אתם מתכננים להפיק רווחים מחשבון TikTok שלכם, כדאי לכם לשדרג לחשבון עסקי.

הקמת חשבון TikTok מקצועי לעסקים המעוניינים לגשת לניתוחים מעמיקים אודות החשבון והמבקרים צריכים להחליף לחשבון עסקי או מקצועי.

  1. היכנסו לעמוד הפרופיל שלכם והקישו על שלושת הקווים בפינה הימנית העליונה של המסך. זה יוביל אתכם לעמוד “הגדרות ופרטיות”.
  2. תחת התפריט “הגדרות ופרטיות”, הקישו על “ניהול חשבון”.
  3. יותר למטה ברשימה, תחת “בקרת חשבון”, הקישו על “החלף לחשבון עסקי” ואמתו את כתובת הדוא”ל שלכם כדי לבצע את המעבר.

כעת יש לכם חשבון מקצועי!

איך לגשת לכלים לניתוח ב-TikTok

  1. תחת התפריט “הגדרות ופרטיות”, הקישו על “כלים ליוצרים”.
  2. בראש העמוד הבא, תראו “ניתוחים”. הקישו שם.
  3. במחשב האישי, התהליך דומה אך מהיר יותר. הקליקו על תמונת הפרופיל שלכם. בחלון המתפרט, הקליקו על “הצג ניתוחים”.
איך לגשת לנתוני טיקטוק כדי להרוויח כסף

בכל אחד מהמקרים תראו:

  • מטריקות התערוכה לתקופה שקבעתם.
  • היסטוריית פוסטים.
  • היסטוריית סרטונים החיים.
  • תובנות לגבי התוכן.
  • תובנות לגבי העוקבים.

בסך הכל, הניתוחים האלה עוזרים לכם לראות מה אתם עושים נכון והיכן אפשר לשפר. ניתוח העוקבים גם מספק הרבה מחקר שוק לעסק שלכם. לדוגמה, הוא מספר לכם על הדמוגרפיה של העוקבים שלכם, כמו גיל ומגדר. אתם גם יכולים לראות כמה הגעתם ואיבדתם במהלך תקופה מסוימת.

נתונים ומידע על כמות צפיות יומית או חודשית
בחינת מקורות תנועה אל סרטוני טיקטוק
פילוח קהל טיקטוק

שאלות נפוצות על עשיית כסף ב-TikTok

כיצד אוכל להגדיל את הסיכויים שלי לקבל חסויות למותג?

כדי להגדיל את הסיכויים שלכם לקבל חסויות למותג בטיקטוק, ודא שיש לכם פרופיל מקצועי ומגובש, הגדילו את הקהל והמעורבות שלכם באופן קבוע ושיטתי והתאימו את התוכן שלכם כך שיתאים לערכים של המותג.

איזה סוג של תוכן סביר יותר לייצר הכנסה בטיקטוק?

תוכן מבדר, אינפורמטיבי ומושך מבחינה חזותית נוטה לייצר יותר הכנסה בטיקטוק. התמקדות בנושאי נישה והצגת המומחיות שלכם יכולה גם לעזור לבלוט מהמתחרים ולמשוך מפרסמים פוטנציאליים.

איך אני יכול למנף את ההצלחה שלי בטיקטוק כדי לייצר הכנסות מחוץ לפלטפורמה?

אתם יכולים למנף את ההצלחה בטיקטוק על ידי קידום המוצרים או השירותים שלכם, אירוח סדנאות בתשלום, הצעת תוכן ממומן בפלטפורמות אחרות או באמצעות שיווק שותפים, ומינוף המדיה החברתית לשיווק משפיענים.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה