לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קניית מטבעות לטיקטוק – איך קונים ומה זה?

תגיות

מהם מטבעות וכיצד ניתן להשתמש בהם?

מטבעות לטיקטוק הם פריטים וירטואליים שניתן לרכוש על ידי משתמשי הפלטפורמה (“מטבעות”). ניתן להשתמש במטבעות רק בפלטפורמה כדרך להפעיל או לגשת לפריטים וירטואליים אחרים שעשויים להיות זמינים בפלטפורמה מעת לעת (“פריטים וירטואליים”).

מספר המטבעות הדרושים כדי להפעיל או לגשת לפריטים וירטואליים יוצג לכם מראש, לכן, לפני שאתם קונים מטבעות, עליכם לבדוק כמה אתם צריכים. כאשר אתה רוכש מטבעות, העלות לכל מטבע משתנה בהתאם לכמה אתה קונה בו זמנית והיכן אתה קונה אותם. אנו נבהיר לך את המחיר הכולל של חבילת המטבעות כאשר אתה קונה מטבעות. אתה יכול לעקוב אחר ההוצאות שלך על מטבעות, והאופן שבו אתה משתמש בהם כדי לגשת לפריטים וירטואליים, באמצעות הכלים הבאים:

המספר הכולל של המטבעות בחשבונך יתעדכן בכל פעם שתרכוש מטבעות או תשתמש בהם בתמורה לפריטים וירטואליים. יתרת החשבון שלך מוצגת בהגדרות שלך (הגדרות ופרטיות > יתרה) ובכל פעם שאתה עומד להשתמש במטבעות כדי להפעיל או לגשת לפריטים וירטואליים.
ביתרה שלך, אתה יכול לראות את היסטוריית העסקאות שלך שמראה לך כמה הוצאת במטבע מקומי על מטבעות.
בקטע הטעינה מחדש של היתרה שלך, אתה יכול גם להציג את היסטוריית המטבעות שלך שמראה לך כיצד השתמשת במטבעות בפלטפורמה.

שימוש במטבעות להפעלת מתנות

מתנות הן פריטים וירטואליים שניתן להפעיל באמצעות מטבעות.

אתה יכול לשלוח מתנות כדי ליצור איתן אינטראקציה ולהראות את הערכתך לתוכן בפלטפורמה בהתאם לתנאים וההגבלות שלנו. כאשר אתה שולח מתנה, משתמשים אחרים בפלטפורמה יכולים לראות את שם המשתמש שלך ואת פרטי המתנה ששלחת. על ידי שליחת מתנות, אינך מעביר כסף למשתמשים אחרים בפלטפורמה. במקום זאת, סוג ומספר המתנות שנשלחו הם גורם המשמש את TikTok בחישוב הפופולריות של תוכן משתמש בעת הענקת יהלומים ליוצרי תוכן כזה, יחד עם גורמים אחרים שעשויים לחול בהתאם לתוכנית, כגון משך הזמן או התדירות של התוכן הזה. ניתן להשתמש ביהלומים כדי להשיג כסף מ-TikTok בהתאם למדיניות התגמולים שלנו.

מכיוון שמתנות מופעלות אוטומטית עם תוקף מיידי, הן אינן ניתנות להחזרה או החזר עבור מטבעות או כסף.

סמארטפון עם סמלים של טיקטוק
קרדיט: Freepik by juanroballo

איך קונים מטבעות בטיקטוק?

ניתן לרכוש מטבעות דרך חנות אפליקציות של צד שלישי (כמו חנות האפליקציות של אפל או חנות Google Play) או, במדינות מסוימות, ישירות מ-TikTok דרך אתרי TikTok (“WebApp”). TikTok עשויה לאפשר דרכים נוספות להשיג מטבעות לפי שיקול דעתה.

בכל מקום שבו אתה קונה את המטבעות שלך, אתה חייב –

להיות משתמש רשום בפלטפורמה
להיות בן 18 לפחות. אנו עשויים לסרב לבקשתך לקנות מטבעות כאשר אנו מאמינים באופן סביר שאתה קטין.

אם אתה קונה מטבעות ישירות מ-TikTok, למשל. דרך ה-WebApp חלים התנאים הבאים:

  • המחיר הכולל שתשלם עבור המטבעות יוצג בפניך בנקודת הרכישה. אנו נציג את המחיר הכולל בעמוד בו מפורסמים המטבעות למכירה.
  • המטבעות יורדו לחשבונך ברגע שנקבל את התשלום שלך.
  • אנו תמיד עושים כמיטב יכולתנו כדי להבטיח שנזכה את חשבונך במספר הנכון של מטבעות. אם, מסיבה כלשהי, נפלה טעות בעת זיכוי חשבונך, אנו ניצור איתך קשר ונתקן את הטעות בהקדם האפשרי.
  • אם אמצעי התשלום שלך נדחה, ההזמנה שלך תבוטל אוטומטית. איננו אחראים לכל בעיה בינך לבין מנפיק הכרטיס, הבנק או ספק שירותי תשלום אחר.
  • אם אתה קונה מטבעות דרך חנות אפליקציות של צד שלישי, כמו חנות האפליקציות של אפל או חנות Google Play, אזי חלים התנאים של החנות הרלוונטית לרכישות מתוך האפליקציה.
  • אם יש לך שאלות לגבי רכישת מטבעות דרך חנות אפליקציות של צד שלישי (כולל אם ברצונך לבטל כל רכישה של מטבעות שביצעת), עליך לפנות לחנות הרלוונטית.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה