לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השעונים של Apple חוזרים למכירה זמנית

אפל חוזרת למכור את הדגמים החדשים של שעון שלה בחנויות ובאינטרנט. החברה הודיעה היום שהיא מחדשת את המכירות של שעון האפל סדרה 9 ושעון האפל אולטרה 2 בחלק מהחנויות בארצות הברית, לאחר שרק אתמול עדכנו שהן הופסקו בשל איסור יבוא שהוטל עליה. החנויות הנבחרות יציעו את השעונים החדשים החל מהיום, וכל החנויות יקבלו אותם עד ל-30 בדצמבר והמכירות באינטרנט יחודשו מחר בשעה 12:00 לפי שעון החוף המערבי.

תגיות
apple watch 9 של אפל
קרדיט: Apple

איך הכל התהפך לטובת אפל?

אפל מצליחה למכור שוב את השעונים החדשים לאחר שבית המשפט לערעורים האמריקאי השהה באופן זמני את האיסור היבוא שהוטל עליה על ידי הוועדה הבינלאומית למסחר. יש סיכוי גבוה שאפל תוכל למכור את השעונים החדשים לאורך רוב חודש ינואר, ואולי אפילו יותר, תלוי בהחלטת הבית המשפט.

המאבק המשפטי של אפל

האיסור היבוא הושהה בעוד הבית המשפט לערעורים קובע האם להאריך את ההשהייה בעוד הערעור המלא של הוועדה נגד אפל מתנהל. אם זה יקרה, האיסור היבוא יימשך למספר חודשים, אבל אם הבית המשפט לערעורים יחליט שלא להשהות את האיסור במהלך התהליך הערעור, אפל תצטרך להפסיק את המכירות שוב. לוועדה הבינלאומית למסחר יש עד ל-10 בינואר להגיש את טיעוניה למה האיסור היבוא צריך לחול מיידית, והבית המשפט לערעורים מקבל מכתבים התומכים או מתנגדים לאיסור היבוא עד ל-15 בינואר. לאחר מכן, הבית המשפט יקבע את ההחלטה הסופית על ההשהייה.

אפל הפסיקה את המכירות של שעון האפל סדרה 9 ושעון האפל אולטרה 2 באינטרנט ב-21 בדצמבר ובחנויות לאחר 24 בדצמבר כדי להיענות להחלטת הוועדה. הוועדה אסרה את היבוא של רכיבים של שעון האפל הקשורים לטכנולוגיית מדידת חמצן בדם לאחר שהחליטה שהשעון הפר פטנטים של חברת ההתקנים הרפואיים מסימו (Masimo).

האיסור הזמני הוסר

השהייה הזמנית על האיסור לא מאפשרת רק ל-Apple להמשיך למכור זמנית, אלא גם נותנת ל-Apple זמן לספק מלאי מספק לסוחרים צדדיים במקרה שהאיסור יוחדש. חנויות ה-Macintosh של Apple בארצות הברית יצטרכו להפסיק למכור את ה-Apple Watch Series 9 וה-Ultra 2 אם זה יקרה, אך האיסור לא מתרחש על סוחרים כמו Best Buy, Walmart ו-Target.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה