לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

Spotify מעלה את מחירי המנויים בישראל: הנה מה שאתם צריכים לדעת

תגיות
לוגו ספוטיפיי
Spotify מעלה את מחירי המנויים בישראל: הנה מה שאתם צריכים לדעת

Spotify, שירות הסטרימינג המוזיקלי המוביל בעולם, הודיעה על עליית מחירים של 10-20% לחבילות הפרימיום שלה בישראל. מנויים קיימים יראו את העלייה לידי ביטוי בחיובים החודשיים שלהם החל מספטמבר.

מחירים חדשים לחבילות פרימיום

במסגרת עדכון התעריפים, ספוטיפיי תתאים את מחירי חבילות הפרימיום שלה בישראל באופן הבא:

  • מנוי רגיל: 19.90 עד 21.90 שקל
  • פגישה זוגית: 25.9 עד 29.9 שקל
  • מינוי משפחתי: 31.9 עד 35.9 שקלים
  • מינוי סטודנט: 9.95 עד 11.9 שקלים

התאמת מחיר גלובלי

המהלך של ספוטיפיי להעלאת מחירים אינו מוגבל לישראל. החברה מיישמת עדכוני תעריפים דומים במספר מדינות שבהן היא פועלת, כולל ארה”ב ובריטניה. מתחרים אחרים בתעשיית הזרמת המוזיקה, כמו אפל מיוזיק, יוטיוב פרימיום ואמזון, העלו מחירים גם הם בחודשים האחרונים.

חידושים והצדקה לעליית מחירים

בהצהרה, Spotify הדגישה את התכונות החדשות שהציגה בחודשים האחרונים, כמו AI DJ שיוצר רשימות השמעה מותאמות אישית למשתמשים. החברה הסבירה כי התאמת המחיר נחוצה כדי לתמוך בחידושים מתמשכים ולספק ערך מוסף הן למעריצים והן לאמנים בפלטפורמה.

הטווח הגלובלי והמצב הפיננסי של Spotify

Spotify, שנוסדה ב-2008, נכנסה לשוק הישראלי ב-2018. היא מתגאה בלמעלה מ-200 מיליון מנויים בתשלום, מה שהופך אותו לשירות הזרמת המוזיקה הפופולרי ביותר בעולם. למרות בסיס המשתמשים האדיר שלה, Spotify נאבקה להשיג רווחיות, ודיווחה על הפסד של 156 מיליון יורו ברבעון הראשון של 2023.

תחרות גוברת בתעשיית הזרמת המוזיקה

שוק הזרמת המוזיקה הופך תחרותי יותר ויותר עם השקת Tiktok Music על ידי חברת Bitdance הסינית. שחקן חדש זה יגביר את התחרות בין שירותי סטרימינג מבוססים כמו Spotify, Apple, Amazon ו-YouTube. ככל שהקרב על תשומת הלב של המשתמשים יחריף, חברות יצטרכו להמשיך לחדש ולהציע הצעות ערך ייחודיות כדי להישאר בחזית בשוק.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה