לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כמה לתת לברית מילה ב-2024? חישוב סכום המתנה המושלמת לברית

כמה נותנים לברית 2023/2024 – מזל טוב! רוצים לדעת כמה לתת לברית אבל לא בטוחים? אל דאגה, המדריך שלנו יעזור לכם להבין כמה שמים לברית גם אם היא מתקיימת בצהריים, החישוב שלנו פועל לפי קרבה אל המשפחה, האם זה בן של חבר, קרוב משפחה, חבר טוב מהעבודה ועוד פרמטרים חשובים לשיקול – בואו ללמוד כמה נותנים לברית ב2023/2024.

תגיות
תמונה ראשית מדריך כמה נותנים לברית 2023 ו2024
קרדיט: Freepik

עלות הארוחה באולם האירועים

חגיגות ברית מתקיימות לעיתים קרובות במהלך ארוחת הצהריים, כאשר מחירי הארוחות נעים בין 90 ש”ח ל-120 ש”ח לאדם. העלות הממוצעת נעה סביב 100 ש”ח. בהתחשב במחיר הגבוה ביותר זה מציב את הסכום הכספי שנותנים לברית גם לסכום מינימלי ביותר של 200₪.

אז כמה כסף לתת לברית מילה? כל הסכומים במקום אחד ונוח

  • ברית מילה של חבר / חברה טובה – (ללא קשר לכמות השנים) הסכום לתת יכול לנוע בין +300-500 ש״ח
  • ברית מילה של משפחה קרובה – הסכום ינוע בין 250-350-400+₪
  • ברית מילה של משפחה רחוקה – סכום של 250-350₪ יהיה פייר
  • ברית מילה של חבר מהעבודה – 250-350₪
  • ברית מילה של בן / בת הבוס – 250-300₪
  • ברית מילה של אח / אחות של חבר/ה טוב שלכם – 200-250₪
כמה נותנים לברית מילה 2024
(קרדיט: limbsandthings.com)

על כל מקרה שבגופו הסכום המינימלי ביותר יהיה 200₪ – כיסוי של מנה ליחיד + פרגון כללי

כמה לתת לבריתה בצהריים?

השאלה כמה לתת לבריתה בצהריים תלויה במידת בקרבתכם למשפחה המארחת ובסכום שאתם מרגישים שאתם יכולים להרשות. כדאי לקחת בחשבון את הסכום הממוצע למנה באולם, ולהוסיף לזה עלויות נוספות כמו צלם מגנטים, מוהל ועיצוב בלונים. כמובן שאם אתם רוצים לתת יותר מהמינימום, זה תלוי בכם ובקרבתכם למשפחת המארחת ולכן 200-250₪ יהיה סכום תקין לתת לבריתה בצהריים.

עלות מוהל לברית

בכל הנוגע לטקסי ברית מילה, העלות יכולה להשתנות בהתאם לגורמים שונים, לרבות בחירת המוהל (המבצע את ברית המילה) ושירותים נוספים הכרוכים בכך. במקרים מסוימים ייתכנו מוהלים שגובים בסביבות 400 ש”ח עבור שירותיהם, בעוד שאחרים עשויים לגבות מעל 1200 ש”ח.

כדי להעריך את העלות למנה, בהנחה של 100 מוזמנים בממוצע, נוכל לחלק את העלות הכוללת במספר האורחים. בתרחיש זה, אם נחלק את העלות ב-100 מוזמנים, היא תסתכם בתוספת של 12 ₪ למנה.

לפיכך, עם אומדן עלות אגרת המוהל והעלות הנוספת למנה, העלות הכוללת למנה תעמוד על כ-132 ₪.

הוצאות צלם לברית + מגנטים

חבילות צילום לבריתות מציגות גיוון, בעלויות הנעות בין 1000-1500 ש”ח לווידאו, מגנטים וסטילס ועד 2000 ש”ח בתוספת אלבומי תמונות. חלוקת הוצאות אלו ב-100 אורחים מוסיפה עוד 10 ₪ לאדם.

עלויות DJ

עבור אירועי צהריים מסוימים, ייתכן ששירותי מוזיקה יושמטו, אם כי דמי DJ בדרך כלל ממוצעים סביב 800 ש”ח, שווה ערך ל-8 ש”ח לאדם. הדבר מביא את העלות המצטברת לכ-150 ש”ח למנה המוערכת, מה שתורם להצלחת האירוע הכוללת.

כל האקסטרה

כאשר מארגני אירועים מחליטים לשלב מאפיינים מיוחדים או אלמנטים מפנקים, ההוצאות למנה עשויות לעלות. עלויות נוספות אלו, כמו הצגת בר מתוקים או שדרוג אטרקציות, יכולות לשנות באופן מהותי את התחזית הפיננסית. בעוד ששיקולים אלו הם “בלתי צפויים”, הקצאת 50 ש”ח חשבונות נוספים עבור שדרוגים פוטנציאליים או שינויים בלתי צפויים, מה שמבטיח מתנה מקיפה.

קביעת סכומי מתנה מינימליים ואידיאליים

במצבים בהם הפרטים הספציפיים של אירוע אינם ודאיים, כדאי לתכנן תרחישים שונים. מומלץ להתכונן הן לתרחישים הטובים והן לתרחישים הגרועים ביותר. אם יש אטרקציות חדשות או ייחודיות באירוע, יהיה זה יפה להקציב תוספת של 50 ₪ כדי לתת מענה להפתעות פוטנציאליות. עם זאת, אם אלמנטים נוספים כאלה אינם קיימים, סכום המתנה המחושב יישאר מדויק.

סכומי מתנה מומלצים

כאשר בוחנים סכומי מתנות לאירועים שונים, חשוב לקחת בחשבון את הנורמות והציפיות החברתיות בתוך מעגל מסוים. ככלל, הסכום המינימלי הנדרש לכיסוי הוצאות האירוע מתחיל ב-200 ש”ח. עם זאת, מתנה בסך 250 ש”ח נחשבת פעמים רבות למהותית יותר ומשדרת רמת הערכה גבוהה יותר.

ליחידים המעוניינים להשפיע בצורה משמעותית יותר, תרומה נוספת של 50 ש”ח יכולה באמת להעלות את החוויה הכוללת של האירוע. ניתן לראות בתרומה הנוספת הזו מחווה מתחשבת החורגת מסכום המתנה הצפוי.

בסופו של דבר, בחירת סכום המתנה צריכה להתבסס על התקציב האישי שלכם, הקשר עם האנשים המעורבים, והרצון שלכם. 

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה