לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סופר-פארם מחוללת מהפכה בחוויית הלקוח עם הזמנת WhatsApp המופעלת על ידי בינה מלאכותית

תגיות
לוגו-סופר-פארם-תמונה-ראשית

בצעד פורץ דרך, סופר-פארם מציגה טכנולוגיית AI כדי לשנות את האינטראקציה עם הלקוחות שלה. לראשונה, לקונים מקוונים בסופר-פארם תהיה הנוחות של ביצוע הזמנות משלוחים באמצעות WhatsApp, בהנחיית הצ’טבוט החכם MYSHOPPER. מה הקידום הזה מביא לשולחן הלקוחות?

החדשנות של סופר-פארם: הזמנות מקוונות באמצעות WhatsApp עם AI Chatbot

סופר-פארם חושפת בגאווה את השקת פלטפורמת בינה מלאכותית חסרת תקדים, המסמנת אבן דרך היסטורית בנוף הקמעונאי הישראלי. חידוש זה מציג ללקוחות את היכולת החדשנית לבצע הזמנות בצורה חלקה באמצעות WhatsApp, תוך שימוש בצ’אטבוט החכם החדיש, MYSHOPPER, שפותח בשיתוף פעולה עם CARTTUNE. פלטפורמת הבינה המלאכותית המוערכת Open AI, המניעה את הצ’אטבוט הזה, היא המוח מאחורי צ’אט GPT הנודע, שמתממשק בצורה חלקה עם קטלוג המוצרים המקוון של סופר-פארם. שילוב זה מבטיח מסע קניות סוחף ומותאם אישית, הכל בלחיצת כפתור.

חווית קניות משופרת

בדומה לצ’אט GPT, MYSHOPPER מציג טקסט חכם וחיפושי מוצרים מבוססי קול. עם זאת, יכולתו חורגת מעבר, ומציעה את היכולת לבצע חיפושים מפורטים הדומים לשיחות אנושיות. זה מאפשר למשתמשים לברר ללא מאמץ לגבי מוצרים או לחפש המלצות באופן ספציפי, תוך חיקוי דיאלוגים טבעיים. יתרה מכך, MYSHOPPER מייעלת את תהליך הרכישה בכך שהיא מאפשרת ביצוע הזמנה מיידית באמצעות שילובה עם אתר סופר-פארם אונליין.

לדוגמה, קונים המחפשים מוצרי הגנה מהשמש יכולים פשוט לבקש המלצות המתאימות לילדים בעלי עור רגיש או לשאול כלאחר יד, “אילו דברים חיוניים אני צריך לטיול הקמפינג הקרוב שלי?”. צ’אט בוט חכם זה מחזיק ביכולות מתקדמות בעברית, המתאים את תשובותיו בהתאם להעדפות המשתמשים ולדרישותיהם. הוא מצטיין בשמירה על שיחות קוהרנטיות ומתמשכות, שמירה על מידע הקשרי מאינטראקציות קודמות.

חווית קניות ללא מאמץ

תהליך הקניות הופך למסע חלק ויעיל, המתחיל בלחיצה אחת. MYSHOPPER מאפשר ללקוחות לאסוף את סל הקניות שלהם בשיחת הוואטסאפ עצמה, תוך מתן עדכונים בזמן אמת על מבצעים שעלולים להוזיל את העלות הכוללת. לבסוף, לקוחות יכולים לסיים במהירות את הרכישות שלהם על ידי התממשקות עם הפלטפורמה המקוונת של סופר-פארם.

מיכאל מיטרני, סמנכ”ל מסחר אלקטרוני וחדשנות בסופר פארם אונליין, מעיר, “לאור השימוש הנרחב בוואטסאפ בישראל, שאפנו לספק את החידוש הזה היכן שהלקוחות שלנו הכי נוחים. חלף עידן רשימות הקניות בכתב יד והפתקים למקרר. עם MYSHOPPER, אתה יכול לגלוש ללא מאמץ במוצרים, ליצור סל ולבצע הזמנה ישירות בוואטסאפ באמצעות הודעות טקסט או קוליות, לייעל את התהליך.”

מתן פיינר, מנכ”ל CARTTUNE, מוסיף: “הטכנולוגיה שלנו משתלבת בצורה חלקה עם מערכות הקמעונאים, מייצרת חוויות רכישה מותאמות אישית. באמצעות שיתוף פעולה עם סופר-פארם, הידועה בקטלוג המוצרים הנרחב שלה, אנו מספקים תמיכה מקיפה בקטגוריות, החל מבריאות ופנאי ועד רהיטים ומזון. המטרה שלנו היא לדמוקרטיזציה של השימוש ב-Generative AI עבור ארגונים, תוך הבטחת התאמות לזהות המותג, צרכי הלקוחות ודרישות הקדם האבטחה. אנו נרגשים לשפר את חווית הלקוח של סופר-פארם, מותג המחויב להעלאת איכות השירות”.

צעד בעל חזון

שילוב הבינה המלאכותית של סופר-פארם בהזמנת WhatsApp מסמנת נקודת מפנה במעורבות הלקוחות. ההקדמה של MYSHOPPER פותחת דלתות לאינטראקציות חלקות ומותאמות אישית, מה שמשנה את האופן שבו לקוחות קונים ומתחברים למותגים. כשהטכנולוגיה ממשיכה לעצב מחדש את הקמעונאות, סופר-פארם עומדת כמגדלור של חדשנות, ומאשרת מחדש את מחויבותה לשיפור מצוינות השירות.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה