לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המוצר של איקאה שמשגע את הישראלים – והוא עולה רק 5 שקלים

תגיות

לאחרונה הציגה איקאה תוספת מרגשת שמחכה ללקוחות הישראלים בסניפיה: הנקניקייה הטבעונית במחיר השווה של 5 שקלים בלבד. בהתאם לביקוש ההולך וגובר לאפשרויות על בסיס צמחי, הצעה טעימה וידידותית לארנק זו מספקת פינוק נטול רגשות אשם לטבעונים ולא טבעונים כאחד.

IKEA GOES VEGAN – נקניקיה טבעונית ב-5 שקל

בפוסט האחרון בפייסבוק, איקאה הכריזה בהתרגשות על ההיצע האחרון שלה – נקניקייה טבעונית הזמינה במזנון במחיר סביר של 5 ש”ח. הפוסט הדגיש את ההכללה עם האמירה, “גם לטבעונים מגיע… חדש באיקאה – טבעוני נקניקייה ב-5 ש”ח בלבד!” התגובה מהלקוחות הייתה חיובית באופן גורף, כאשר הרוב שיבחו את הרשת השוודית על קייטרינג לאוכלי צמחים.

עם זאת, בתוך המשוב החיובי, ישנה בקשה נוספת מקהילת הצליאק לאפשרות נקניקייה בלחמנייה ללא גלוטן. נותר לראות אם איקאה תענה על הדרישה הזו ותציג אלטרנטיבה נטולת גלוטן כדי להתאים לאנשים עם רגישות לגלוטן. הישאר מעודכן כדי לראות אם החברה תעמוד באתגר ותרחיב עוד יותר את ההיצע שלה כדי לתת מענה למגוון רחב יותר של צרכים תזונתיים.

חשיפת המוצר הגאוני שכבש את המדיה החברתית

בשבועות האחרונים הרשתות החברתיות נכנסו לטירוף בגלל מוצר צנוע לכאורה של איקאה שעורר מערבולת של התרגשות. הכל התחיל בסרטון שובה לב ששיתף משתמש TikTok @its_brandi_with_an_i, המציג את השימוש הגאוני שלה במדף האחסון האליפטי של SNURRAD IKEA כדי לארגן את הצנצנות והרטבים שלה על מדף המקרר.

@adrianwidjy

Seriously this has change my life of how I organise my fridge! Swivelling sauce tray storage #Snurrad from #ikea definitely is the best #IKEAFINDS ! #placesinsydney #ikea #ikeahack #ikeamusthaves #fridgehacks #kitchenhacks #ikeahacks

♬ Kokiri Forest with Ocarinas – David Erick Ramos – Ocarina

אבל מה עושה את המוצר הזה באמת מדהים? חלקו העליון מתהדר בתכונת סיבוב של 360 מעלות, המאפשרת גישה ללא מאמץ לכל פריט מאוחסן. עם הקצוות הגבוהים שלו, הוא מונע ביעילות מוצרים להחליק, ומספק אבטחה נוספת. ניתן לנתק את המדף בקלות לניקוי נוח, והעיצוב הרב-תכליתי שלו הופך אותו לתואם כמעט לכל סוגי המקררים. גלה מדוע פתרון האחסון הפשוט אך הגאוני הזה משך את תשומת הלב וההערצה של משתמשי מדיה חברתית ברחבי העולם.

התופעה הגלובלית שעדיין לא הגיע לארצנו

מדף אחסון שכבש את האינטרנט בסערה, זכה לעלייה מדהימה במכירות ולכד את תשומת הלב של משתמשי המדיה החברתית, הפך לפריט מבוקש. הטירוף הזה הופעל על ידי סרטון TikTok שפורסם על ידי המשתמש @its_brandi_with_an_i, שהפך במהירות ויראלית וצבר למעלה מ-2.6 מיליון צפיות תוך שלושה ימים בלבד. עם זאת, למרות הפופולריות העצומה שלו, מדף האחסון החמקמק המסתובב כעת נדיר במדפי איקאה ברחבי העולם, מה שמותיר קונים להוטים נאבקים למצוא אותו.

לצערי, המצב בישראל אינו שונה. נכון לעכשיו, מדף האחסון המסתובב המצופה לא עשה את דרכו לחופי ישראל ואינו זמין לרכישה בחנויות איקאה בארץ. בעוד חובבים ממתינים לבואו, החיפוש נמשך אחר הפריט החמקמק והמבוקש הזה. הישארו מעודכנים לקבלת עדכונים על זמינותו הפוטנציאלית בשוק הישראלי.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה