לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הסכם ההון החסוי: כריסטיאנו רונאלדו נוקט באמצעי זהירות במקרה של פרידה מבת זוגתו ג’ורג’ינה רודריגז

תגיות
שחקן הכדורגל כריסטיאנו רונלדו במדי פורטוגל בעת הקפצת כדור כדורגל
"Christiano Ronaldo" by Ludovic_P is licensed under CC BY 2.0.

דיווחים אחרונים, שהוגשו על ידי תוכנית הטלוויזיה הפורטוגלית “TV Guia”, מצביעים על כך שכריסטיאנו רונאלדו נקט באמצעים משפטיים כדי להגן על עושרו מפני בת זוגו, ג’ורג’ינה רודריגז. לפי הדיווחים, הכדורגלן חתם על הסכם הון חסוי במטרה להבטיח את נכסיו במקרה של פרידה עתידית בין בני הזוג.

אל תדאגו לרודריגז

בעוד שההסכם נועד בכוונתו להגן על עושרו של רונאלדו, הוא גם מבטיח נחת לג’ורג’ינה רודריגז ולילדיהם. לפי הדיווח הוויראלי, לרודריגז מובטחת קצבה חודשית של 100 אלף יורו מרונאלדו במקרה של פרידה, מה שבהחלט מייצר יציבות כלכלית לעתיד שלה.

סודיות ושיקולים משפטיים

הסכם ההון, שלא נחשף, מדגים את רצונו של רונאלדו לשמור על פרטיות בכל הנוגע לעניינים הכספיים שלו. הפעולות המשפטיות שננקטו בהקשר זה עשויות להיות כרוכות בהתייעצות עם אנשי מקצוע משפטיים כדי להבטיח ציות לחוקים ולתקנות החלים. אמצעי זהירות כאלה ננקטים כדי להגן על האינטרסים של שני הצדדים המעורבים וכדי ליצור הסכם משפטי מחייב.

מערכת יחסים ארוכת טווח

כזכור מאז 2016, כריסטיאנו רונאלדו וג’ורג’ינה רודריגז נמצאים במערכת יחסים יציבה (לפחות למראית עין) יחד הם הורים לחמישה ילדים: רונאלדו ג’וניור, אווה מריה, מתאו רונאלדו, אלנה מרטינה ובלה אזמרלדה. 

ג’ורג’ינה רודריגז זכתה לתשומת לב בינלאומית בשנה שעברה כאשר נטפליקס הוציאה סדרה דוקומנטרית בת שישה חלקים המציעה הצצה לחייה לצד כוכב הכדורגל הבינלאומי. 

סדרת הדוקו שופכת אור על חוויותיה, ומספקת לקהל ברחבי העולם כניסה לחייה והצצה לתפקידה הדינמי בחייו של רונאלדו.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה