לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השקה שקטה: וואן פלוס החלה למכור את טלפון שוק הביניים Nord N30 SE 5G

וואן פלוס (OnePlus) היא חברה שאוהבת לפזר טיזרים מסביב להשקות של מוצרים חדשים, אבל דווקא טלפון שוק הביניים החדש שלה, Nord N30 SE 5G, הופיע למכירה בלי כל הקדמה ובלי הכרזה מעל במה – למרות שלאחרונה היא עלתה לשם כדי להציג את OnePlus 12 באופן גלובלי.

תגיות

כמו הטלפונים האחרים במשפחת ה-Nord לשוק הביניים והכניסה מבוסס גם Nord N30 SE 5G על תצורה בינונית, ואפילו מינוס: מעבד Dimensity 6020 עם שבב גרפי Mali-G57 כפול ליבות ולצידם 4/128 גיגה-בייט זיכרון. מסך ה-LTPS של הטלפון נמתח לאלכסון באורך של 6.72 אינץ’ ולפי החברה הוא מציע יחס מסך/גוף שמגיע ל-91.4% – למרות שיש שוליים די בולטים למעלה ולמטה, עם צפיפות של 331 פיקסלים לאינץ’, ורזולוציית +FHD.

מערך מצלמות

מאחור שתי מצלמות. הראשית מצוידת בחיישן 50 מגה-פיקסל, ומציעה מפתח f/1.8, מיקוד אוטומטי ושדה צילום של 77 מעלות. השנייה היא מצלמת עומק שדה סטנדרטית עם חיישן 2 מגה-פיקסל. מקדימה יש מצלמת 8 מגה-פיקסל עם שדה צילום של 80 מעלות.

השוואה לצילום בעדשת 50MP (קרדיט: OnePlus)

Nord N30 SE 5G מגיע עם סוללת 5,000 מילי-אמפר/שעה שתומכת בטעינה בהספק מרבי של 33 וואט, ועוביו עומד 7.99 מ”מ עם משקל של 193 גרם. יש תמיכה בשני ננו-סים במגירה, NFC וגם Bluetooth 5.3, חיישן טביעות אצבע בצד המכשיר כחלק מכפתור ההפעלה/כיבוי, וכן זוג רמקולים סטריאופוניים שתומכים בעוצמת קול גבוהה במיוחד – עד 300% לפי החברה – כדי שניתן יהיה להקשיב למוזיקה בעוצמה מספיק גבוהה גם בלי שימוש באוזניות.

סוללה עוצמתית של 5000mAh (קרדיט: OnePlus)

מערכת הפעלה 

מערכת ההפעלה היא OxygenOS 13.1 ולפי החברה יהיו שלוש שנות עדכונים. הוא נמכר בצבע תכלת ושחור, במחיר של כ-600 שקלים. כנראה יגיע גם לארץ מתי שהוא.

בהרחבה על OnePlus Nord N30 SE 5G

OnePlus Nord N30 SE 5G הוא טלפון שמציע תכונות טובות במחיר נמוך. הוא מגיע עם מעבד Dimensity 6020 של MediaTek, שמאפשר לו לתמוך ברשתות 5G, ועם 4 ג’יגה-בייט של זיכרון RAM ו-128 ג’יגה-בייט של אחסון פנימי. המסך שלו הוא LTPS LCD בגודל 6.72 אינץ’, עם רזולוציה של 1080×2400 פיקסלים, ויחס מסך-גוף של 91.4%. המסך גם תומך בקצב רענון של 120 הרץ, שמעניק חווית צפייה חלקה ונעימה.

מערך מצלמה

הטלפון מצויד בשלוש מצלמות אחוריות, שהראשית מביניהן היא 50 מגה-פיקסל, עם מפתח צמצם של f/1.8, מיקוד אוטומטי, ושדה צילום של 77 מעלות. המצלמה הראשית יכולה לצלם תמונות ברזולוציה של 108 מגה-פיקסל, עם טכנולוגיית binning 9 ב-1 פיקסלים, שמשפרת את הבהירות והצבעוניות של התמונות.

מצלמה ראשית

המצלמה הראשית תומכת במצב לילה, שמאיר את התמונות החשוכות ומגביר את הפרטים שלהן. המצלמה השנייה היא מצלמת עומק של 2 מגה-פיקסל, שמשמשת ליצירת אפקט טשטוש רקע במצב פורטרט. המצלמה השלישית היא מצלמת מקרו של 2 מגה-פיקסל, שמאפשרת לצלם אובייקטים קטנים מקרוב. מקדימה, יש מצלמת סלפי של 8 מגה-פיקסל, עם שדה צילום של 80 מעלות.

הטלפון מגיע עם סוללה גדולה של 5,000 מילי-אמפר/שעה, שמספיקה ליום שלם של שימוש. הסוללה גם תומכת בטעינה מהירה של 33 וואט, שמאפשרת להטעין את הטלפון מ-0 ל-51% בחצי שעה. הטלפון עובה 7.99 מ”מ ושוקל 193 גרם, והוא עשוי מחומרים איכותיים ועמידים. הוא נמכר בשני צבעים: תכלת ושחור.

מערכת הפעלה מתקדמת OxygenOS 13.1

הטלפון רץ על מערכת ההפעלה OxygenOS 13.1, שהיא הגרסה החדשה ביותר של הממשק המותאם של OnePlus. המערכת מבוססת על אנדרואיד 12, והיא מציעה חווית משתמש חלקה ומהירה, עם תכונות ייחודיות ומועילות. לדוגמא, יש מצב גיימינג שמשפר את הביצועים ומפחית את ההפרעות בזמן המשחק, יש תכונת התחלה מהירה שמאפשרת לגשת לאפליקציות הנפוצות במהירות, ויש תכונת עדכון חי שמבטיחה 

תכונות מיוחדות

תכונת התחלה מהירה שמאפשרת לגשת לאפליקציות הנפוצות במהירות: תכונה זו מאפשרת לכם להפעיל את האפליקציות הנפוצות ביותר בלחיצת כפתור, בלי לצורך לחפש אותן בתפריט ההתחלה או בשורת המשימות. כדי להשתמש בתכונה זו, עליכם להוריד את האפליקציות הנפוצות מ- Microsoft Store, ולהוסיף אותן לרשימת התחלה מהירה בהגדרות של סיוע מהיר. לאחר מכן, תוכלו להפעיל את האפליקציות הנפוצות באמצעות הקיצורים הבאים במקלדת: Windows + 1, Windows + 2, Windows + 3 וכן הלאה.

  • תכונת עדכון חי שמבטיחה שלוש שנות עדכונים: תכונה זו מבטיחה שהאפליקציה של סיוע מהיר תהיה תמיד מעודכנת עם הגירסה החדשה ביותר של Microsoft, ותקבל תמיכה ואבטחה למשך שלוש שנים מהיום שהורדת את האפליקציה. כדי להפעיל את התכונה הזו, עליכם להפעיל את האפשרות “קבל עדכונים אוטומטיים” בהגדרות של סיוע מהיר. לאחר מכן, האפליקציה תבדוק באופן קבוע אם יש עדכונים זמינים, ותוריד ותתקין אותם ברקע2.

זמינות בישראל ומחיר

  • זמין בצבעי תכלת ושחור, במחיר של כ-600$. ישנה אפשרות שיובא בעתיד לישראל.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה