לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

החלה הרגולציה: האיחוד האירופי יהיה הראשון להגביל את אופן השימוש בבינה מלאכותית

באיחוד האירופי מתרחש שינוי מהותי כשתקנות ממוקדות יכנסו לתוקפן המגביל באופן מועיל את ההפעלה בטכנולוגיות המבוססות על בינה מלאכותית (AI). שאל החקיקתי התחיל עוד ב-2021, לפני הפיצוץ הציבורי של ChatGPT, ובדצמבר האחרון האיחוד הודיע ​​על הסכמה עיקרית בין מדינותיו. בסופה של דבר הצביעו בפרלמנט לאחרונה – וניתן תוקף רשמי להמשך החקיקה.

תגיות
רובוט בינה מלאכותית קונספט חקיקה אירופאית
האיחוד האירופי יהיה הראשון להגביל את השימוש בבינה מלאכותית

מאזן בין ענייני העסקים וצרכי ​​הציבור

לפי האיחוד, ההסדרה תנסה את המצב בין ענייני עסקים, המתנגדים לכללים היוצרים הם שיגבילו את יכולתם של חברות אירופיות לתחרות בתחום הבינתחומי המלאכות, ובין צרכי הציבור, החושש מהתפשטות מידע שגוי ולא נכון, נזק לפרטיות המשתמשים ונזק לזכויות יוצרים. נראה שאחרי דבר המגבילים בחרו בכיוון יחסית משמרני: כללם לא צפויים להשפיע על המציעות שירותי תוכן המבוססים על בינה מלאכותית, בכל מקרה לא ייכנסו לתוקפן עד שנת 2025.

שתי רמות סיכון והשפעת ההחקיקה

הכללים מקבילים שתי רמות סיכון, כאשר בטכנולוגיות בעלות סיכון נמוך, המפתחים יחוייבו שק מתורגמים ל: פאר כוללי על מקורות מידע ואיך הם מאוחסנים ומעובדים. טכנולוגיות בעלות סיכון גבוה, כמו טכנולוגיה שתאפשר התעתעות במידע ביומטרי, יחולו כלליים נוקשים מאוד שעשויים למעשה לעצור את השירות לחלוטין באיחוד האירופי.

המשך החקיקה

בעוד כשני חודשים, מדינות האיחוד האירופי שוב להצביע בעניין כדי להפוך את הכללים לחקיקה סופית וחוקית. נוסף יש לציין את הסדרה באיחוד האירופי עשויה לעורר השראה במדינות אחרות, כמו ארצות הברית וסין, ליישם כללי דומים – ואף מחמירים.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה