לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רוצים לשפר ולגוון את ChatGPT? עכשיו זה אפשרי עם החנות של OpenAI

OpenAI, הארגון הלא רווחי שמפתח בינה מלאכותית מתקדמת, השיק את חנות ה-GPT החדשה שלו, שמאפשרת למשתמשים לגשת לתוספי AI מותאמים אישית, שנקראים GPTs. החנות היא בעצם כמו App Store או Google Play, שמציעים אפליקציות למכשירים חכמים, אבל במקום זה מציעים עוזרים חכמים (Agents), שנוצרו על ידי משתמשים אחרים, ומבוססים על המודל המהפכני של OpenAI, ה-ChatGPT.

תגיות
צילום מסך של החנות החדשה של OpenAI
קרדיט: OpenAI

מהי החנות החדשה של OpenAI?

תוספי ה-GPTs הם בעצם תוכנות קוד המולבשות על ChatGPT שמשתמשים בשפה טבעית, ומסוגלים לענות על שאלות, לתת המלצות, ליצור תוכן, ללמד ולעשות עוד הרבה דברים. תוכנות קוד אלו נוצרות על ידי המשתמשים (בני אדם), שמאמנים אותם על נתונים שהם בוחרים, ומגדירים את התכונות והיכולות שלהם. לדוגמא, אפשר לקנות GPT שיעזור לכתוב קוד, או GPT שיעזור ללמוד שפה זרה, או GPT שיעזור להכין מצגת.

החנות ה-GPT מאפשרת למשתמשים לשתף את ה-GPTs שהם יצרו עם אחרים, ולהוריד את ה-GPTs שאחרים יצרו. החנות מחולקת לקטגוריות שונות, כמו כתיבה, חינוך, תכנות, סגנון חיים ועוד. החנות גם מציגה את ה-GPTs הפופולריים ביותר, ומאפשרת למשתמשים לחפש לפי נושאים או מילות מפתח. החנות גם מציגה את הדירוג והביקורות של ה-GPTs, ומאפשרת למשתמשים לתת משוב ולדווח על תוכן לא הולם.

העדכון וההכרזה

OpenAI השיקה את חנות ה-GPT ב-11 בינואר 2024, לאחר שהכריזה על הרעיון בנובמבר 2023, בכנס המפתחים הראשון שלה. מאז ההכרזה, OpenAI אומרת שמשתמשים כבר יצרו למעלה משלושה מיליון GPTs, ושחלקם כבר זמינים בחנות. OpenAI גם אומרת שהיא תשלם למשתמשים שיצרו GPTs פופולריים, על פי מדד של מעורבות המשתמשים עם ה-GPTs שלהם. התשלום יהיה רק למשתמשים מארצות הברית, והפרטים המדויקים על הקריטריונים והסכומים יפורסמו בהמשך.

GPT-Team: מוצר חדש לעסקים וחברות

OpenAI גם הכריזה על שירות חדש לעסקים, בשם ChatGPT Team, שמאפשר לצוותים בכל הגדלים ליצור ולהשתמש ב-GPTs מותאמים לצרכים שלהם. השירות יכלול גישה למקטע חנות פרטית, שיכיל GPTs שנוצרו על ידי החברה או על ידי ספקים אחרים, ושיהיו מאובטחים ומותאמים לסביבת העבודה שלהם. השירות יכלול גם בקרות אדמין, שיאפשרו למנהלים לבחור אילו GPTs יהיו זמינים לעובדים, ולנטר את השיחות שלהם. השירות יהיה בתשלום חודשי, שיהיה תלוי במספר המשתמשים ובסוג ה-GPTs שישתמשו בהם.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה