לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

וואטסאפ מציגה עדכון חדש להודעות קוליות שנעלמות לאחר השמעה אחת

תגיות
העדכון החדש של וואטסאפ
העדכון החדש: שליחת הודעות קוליות חד פעמית לשיפור הפרטיות

וואטסאפ (WhatsApp), האפליקציה הפופולרית לשליחת הודעות, הוסיפה לאחרונה תכונה חדשה שמאפשרת למשתמשים לשלוח הודעות קוליות שנמחקות אוטומטית מיד לאחר שהן נשמעות על ידי הנמען. התכונה, שנקראת “View Once”, היא הרחבה של התכונה הקיימת של הודעות שמשמידות את עצמן, שכבר זמינה לתמונות וסרטונים. המטרה היא להגביר את הפרטיות והאבטחה של המשתמשים, ולאפשר להם לשתף בלי חשש מידע רגיש או אישי בהודעה קולית.

איך עובדת הפונקציה החדשה?

השימוש בתכונה החדשה הוא פשוט ונוח. בעת הקלטת ההודעה הקולית, יש ללחוץ על כפתור המסומן כ-“1” שנמצא ליד כפתור השליחה. כך, ההודעה תישלח עם סימון של עין, שמציין שהיא ניתנת לצפייה אחת בלבד. ברגע שהנמען יפתח את ההודעה וישמע אותה, היא תימחק מהשיחה, ולא תהיה אפשרות להאזין לה שוב, להעביר אותה לאחר או לשמור אותה. במקום ההודעה, יופיע הטקסט “הודעה נפתחה”, וגם במסך הראשי של השיחה יופיע סימון של עין ליד השעה.

למה העדכון החדש מועיל?

התכונה החדשה של וואטסאפ מציעה יתרונות רבים למשתמשים, בעיקר בנוגע לפרטיות ולאבטחה. ישנם מקרים שבהם אנחנו רוצים לשלוח הודעה קולית שאיננו רוצים שתישאר בשיחה, למשל, אם אנחנו רוצים להקריא את פרטי כרטיס האשראי לחבר, לתכנן הפתעה למישהו, או לשתף רגע אישי או אמוציונלי.

במקרים אלה, אנחנו יכולים להיות בטוחים שההודעה תישמע רק על ידי הנמען המיועד, ולא תישמר או תיחשף לאחרים. כמו כן, התכונה מקלה על הניהול של השיחות, ומחסכת מקום בזיכרון המכשיר, כי ההודעות הקוליות לא נשמרות באופן אוטומטי.

מה יש עוד לדעת על העדכון החדש?

למרות היתרונות של התכונה החדשה, יש גם כמה דברים שחשוב להכיר לפני השימוש בה. ראשית, התכונה אינה מונעת מהנמען לצלם צילום מסך, להקליט את ההודעה או להשתמש באפליקציות אחרות לשמירת ההודעה. אם יקרה זה, השולח לא יקבל התראה על כך.

שנית, התכונה אינה עובדת בשיחות קבוצתיות, רק בשיחות יחידיות. שלישית, התכונה אינה משפיעה על ההודעות הקוליות שנשלחות באמצעות השיחות הקוליות או הווידאו של וואטסאפ, רק על ההודעות הקוליות שנשלחות באמצעות הצ’אט. לבסוף, התכונה אינה מופעלת באופן ברירת מחדל, אלא צריך להפעילה בכל פעם שרוצים לשלוח הודעה קולית שניתנת לצפייה אחת בלבד.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה