לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נקסט ויז’ן הישראלית: טכנולוגיית הצילום המתקדמת והחזון הבא ממריא לגבהים חדשים

תגיות
next vision
נקסט ויז'ן: החזון הבא ממריא לגבהים חדשים (קרדיט: Next Vision)

נקסט ויז’ן, חברה המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק של פתרונות צילום קומפקטיים לכלי רכב קרקעיים, רחפנים ומיקרו-רחפנים, השיגה לאחרונה את ההזמנה הגדולה ביותר שלה עד כה. ההזמנה, בשווי של 10 מיליון דולר, אמורה להימסר ללקוח במהלך השנתיים הקרובות.

לוח זמנים למשלוח עבור ההזמנה של 10 מיליון דולר

נקסט ויז’ן אמורה לספק את כל ההזמנה בסך 10 מיליון דולר בהדרגה במהלך 2023 עד 2024. במסגרת ההסכם, תשולם מקדמה של 10%, כאשר יתרת התמורה תשולם בתשלומים על בסיס מועדי האספקה ​​של מוצרים. כל תשלומים יוסדרו תוך 30 יום לאחר משלוח המשלוח.

צפו בסרטון ההדגמה של טכנולוגיות העדשה המתקדמות

צמיחה חזקה וצבר הזמנות מרשים

העסקה האחרונה של 10 מיליון דולר מוסיפה לפורטפוליו ההזמנות המשמעותיות של נקסט ויז’ן. מתחילת 2023 דיווחה החברה על שבע הזמנות בסך הכל, בהיקף של כ-27 מיליון דולר. צבר ההזמנות לסוף הרבעון הראשון של 2023 עומד על כ-25.4 מיליון דולר, המסמל עלייה של 36% בהשוואה לסוף 2022.

חזון היו”ר להתרחבות וצמיחה רווחית

חן גולן, יו”ר נקסט ויז’ן, מדגיש את מחויבותה של החברה להרחיב את בסיס הלקוחות ולגוון את מגוון הפתרונות שלה. עסקאות בסדר גודל כזה משפרות משמעותית את העסקים, מעמדה התחרותי וההכרה הבינלאומית של החברה. נקסט ויז’ן שואפת לצמיחה רווחית מהירה, כשהיא מכוונת לקצב צמיחה של כ-70% בשנת 2023, כאשר מכירות צפויות להגיע לכ-44.2 מיליון דולר.

ביצועי מניה מרשימים ושווי שוק

מניית Next Vision חוותה הכפלה מדהימה בערכה מתחילת השנה. נכון להיום, החברה נסחרת לפי שווי שוק של 1.28 מיליארד שקל, המשקף את אמון המשקיעים בפתרונות הצילום החדשניים שלה ובסיכויים העתידיים שלה.

הכנסות ברבעון 1 וחוזק מאזן

ברבעון הראשון של השנה השיגה נקסט ויז’ן תוצאות פיננסיות מרשימות. ההכנסות הגיעו לכ-31 מיליון שקל, יותר מהכפלה מהכנסות הרבעון המקביל מהשנה הקודמת. החברה רשמה רווח תפעולי של 15 מיליון שקל ורווח נקי של 14.8 מיליון שקל, לעומת 5.8 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. עם גודל מאזן של 246 מיליון שקל, ההון העצמי של נקסט ויז’ן מהווה חלק ניכר, שהסתכם ב-200 מיליון שקל בסוף הרבעון הראשון.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה