לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קבוצת המילטון תייבא את מותגי הגאדג’טים של Anker לישראל 

תגיות
קבוצת המילטון תייבא את מותגי הגאדג’טים של Anker לישראל 
קבוצת המילטון תייבא את מותגי הגאדג’טים של Anker לישראל (Freepik)

קבוצת המילטון, היבואנית הרשמית של שיאומי בישראל, הודיעה היום (ב’) על רכישת הפעילות של קבוצת Anker בישראל, שמייצרת מוצרים אלקטרוניים וחשמליים חכמים.

הרכישה תאפשר לקבוצת המילטון להגדיל את המגוון של המותגים שהיא מייבאת, ולהציע ללקוחות בישראל את המוצרים האיכותיים של Anker, AnkerMake, Eufy ו-Soundcore. מנכ”ל חטיבת אנקר במזרח התיכון ובאסיה אמר בתגובה לרכישה: “אנחנו שמחים להצטרף לקבוצת המילטון, ולהביא את החידושים והאיכות של המותגים שלנו לשוק הישראלי”.

מי היא קבוצת המילטון?

קבוצת המילטון היא חברה ישראלית המתמחה בייבוא, שיווק והפצה של מוצרים אלקטרוניים, חשמליים וגאדג’טים. החברה הוקמה בשנת 2010, ומאז הפכה לאחת החברות המובילות בתחום. החברה מייבאת מותגים מוכרים ומבוקשים, כמו שיאומי, סמסונג, סוני, ועוד. החברה מציעה ללקוחותיה מוצרים בתחומים שונים, כמו טלפונים חכמים, מחשבים, טאבלטים, שעונים חכמים, אוזניות, רמקולים, מצלמות, ועוד. החברה מפעילה אתר אינטרנט, חנויות פיזיות, ומשווקת את המוצרים שלה גם ברשתות המסחר השונות.

מי היא קבוצת Anker?

קבוצת Anker היא חברה סינית המתמחה בייצור ובשיווק של מוצרים אלקטרוניים וחשמליים חכמים. החברה הוקמה בשנת 2011, ומאז הפכה לאחת החברות המובילות בתחום. החברה מייצרת מוצרים בתחומים שונים, כמו סוללות חיצוניות, מטענים, כבלים, מקרנים, מנורות, מצלמות אבטחה, שואבי אבק, ועוד. החברה משווקת את המוצרים שלה תחת שמות מותגים שונים, כמו Anker, AnkerMake, Eufy ו-Soundcore. החברה מפעילה אתר אינטרנט, ומוכרת את המוצרים שלה ברחבי העולם.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה