לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כמה כסף צריך לדרום אמריקה – המדריך שיעזור לכם לחסוך

תגיות
כמה כסף צריך לדרום אמריקה

הרשו לי לשתף אתכם בכמה טיפים לתרמילאים בתקציב נמוך לטיול שלכם. עם קצת תכנון, תוכלו ליהנות מאפשרויות תחבורה זולות, לינה במחיר סביר ואפשרויות אוכל ידידותיות לתקציב תוך כדי חווית האטרקציות שחובה לראות ביבשת המדהימה הזו. מטיולים בהרי האנדים ועד ביקור ביערות הגשם באמזונס, בדרום אמריקה יש משהו לכל אחד. אל תתנו לכספים לעכב אתכם מההרפתקה משנת החיים הזו. הצטרפו אליי למסע הזה וגלו כמה כסף אתם באמת צריכים לדרום אמריקה.

טיפים לתרמילאים בתקציב נמוך לטיול בדרום אמריקה

כתרמילאים דלי תקציב, ההכנות לטיול בדרום אמריקה דורשות תכנון מפורט כדי להפיק את המרב מהתקציב שלך. עם אכסניות במחירים סבירים, אוכל רחוב ותחבורה ציבורית, נסיעות בתקציב נמוך בדרום אמריקה מתאימות לתרמילאים. עם זאת, עליכם לתקצב בסביבות $25-$50 ליום, תלוי במדינה בה אתם מבקרים. תוכלו לחסוך כסף על ידי שימוש בתחבורה מקומית, אכילת אוכל רחוב וניצול פעילויות בחינם כגון טיולים רגליים או ביקור במוזיאונים. כמו כן, נסו להחליף כסף במקומות מכובדים או לסגת מכספומטים, והימנעו מנשיאת יותר מדי מזומנים. על ידי ביצוע טיפים אלה, אתה יכול ליהנות הטוב ביותר של דרום אמריקה מבלי לשבור את הבנק.

אפשרויות לינה משתלמות בדרום אמריקה

דרום אמריקה מציעה מגוון של מקומות לינה במחירים סבירים, המתאימים לכל התקציבים. אכסניות הן האופציה הפופולרית ביותר עבור תרמילאים וכל מי שמחפש שהייה זולה. מיטה בחדר מעונות יכולה לנוע בין 5 ל-15 דולר ארה”ב (USD) ללילה. חדרים פרטיים זמינים גם באכסניות, החל מ-20-30 דולר ללילה.

Airbnb היא אופציה נוספת, עם מחירים הנעים בין 20-50 דולר ללילה לחדר פרטי, בעוד שדירות שלמות יכולות לעלות בסביבות 80-100 דולר ללילה. בתי הארחה ומלונות זולים יכולים לנוע בין 25-60 דולר ללילה, תלוי במיקום ובמתקנים. קמפינג הוא גם אופציה ולעתים קרובות עולה בסביבות $10-$20 ללילה, עם כמה נקודות יפות בפארקים לאומיים ועל החוף.

אפשרויות תחבורה זולות לחקר אמריקה הדרומית

דרום אמריקה היא יבשת מדהימה לחקור, עם שפע של מראות יפים ותרבויות מגוונות. עם זאת, עלות התחבורה יכולה לעתים קרובות להיות דאגה גדולה עבור נוסעים בתקציב נמוך. למרבה המזל, ישנן מספר אפשרויות תחבורה זולות הזמינות עבור חקר דרום אמריקה. אפשרות אחת ידידותית לתקציב היא לנסוע באוטובוסים בינעירוניים. אוטובוסים אלה הם לעתים קרובות נוחים ומצוידים עם שירותים כגון מיזוג אוויר ומושבים שכיבה.

הם יכולים להיות איטיים יותר מטיסה, אך הם מציעים מסלולים ציוריים והזדמנות לחוות את החיים המקומיים. אפשרות נוספת היא לקחת רכבות באזורים מסוימים. אמנם הנסיעה ברכבת אולי אינה נרחבת כמו אוטובוסים בינעירוניים, אך זו עדיין דרך נהדרת לראות את האזור הכפרי ולהימנע מהלחץ של נהיגה באזורים לא מוכרים. לבסוף, מוניות שירות מציעות אפשרות נוספת למטיילים בתקציב נמוך.

למרות שהם עשויים להיות מעט יקרים יותר מאוטובוסים, הם עדיין משתלמים ומציעים את הגמישות לעצור בכל מקום שתרצו בדרך. חשוב לנהל משא ומתן על התעריף מראש כדי למנוע בלבול או אי הבנות. בסך הכל, עם אפשרויות התחבורה הזולות האלה, לחקור את דרום אמריקה לא צריך לשבור את התקציב שלך.

אזור אוכל ידידותי לתקציב נמוך בדרום אמריקה

דרום אמריקה היא מקום נהדר לטייל בו עבור אלה עם תקציב מוגבל, עם שפע של אפשרויות מזון בעלות נמוכה זמין. במדינות כמו בוליביה, פרו ואקוודור, ניתן למצוא מאכלים מקומיים מסורתיים תמורת דולרים בודדים בלבד. אמפנדות, טאמאלס וסביצ’ה הן רק חלק מהאפשרויות הטעימות שכדאי לשים לב אליהן. אוכל רחוב הוא גם ערך רב, ומציע בשרים על האש, פירות טריים ומאפים במחירים סמליים. אפילו בערים גדולות יותר כמו בואנוס איירס וריו דה ז’ניירו, עדיין יש שפע של אפשרויות לסעודה במחירים סבירים. ניצול השווקים המקומיים ובישול ארוחות באכסניות יכולים גם לעזור למתוח את התקציב עוד יותר.

החופים של קנקון
חופי קנקון – קרדיט: Pixabay

אטרקציות שחובה לראות בדרום אמריקה בתקציב מוגבל

אם אתם מתכננים טיול לדרום אמריקה ורוצים לחקור את האטרקציות שחובה לראות אבל יש לכם תקציב מצומצם, אל דאגה, עדיין אפשר ליהנות מכל מה שיש לאזור הזה להציע מבלי לשבור את הבנק. התחילו בפרו, שם מחכה לכם מאצ’ו פיצ’ו האייקוני. מחיר הכניסה מעט יקר, אך תוכלו לחסוך כסף על ידי טיול בשביל האינקה במקום לנסוע ברכבת. בברזיל, בקרו בחופים המפורסמים של קופקבנה ואיפנמה, ללא תשלום. הערים התוססות של קולומביה, כגון קרטחנה (Cartagena) ומדיין (Medellin), מציעות טיולי הליכה ללא תשלום. בארגנטינה, אל תחמיצו את ההזדמנות לראות את מפלי איגואסו המהממים, אותם ניתן לראות הן מהצד הארגנטינאי והן מהצד הברזילאי. טיול לדרום אמריקה בתקציב נמוך הוא לגמרי אפשרי, אז התחילו לתכנן עוד היום!

כמה כסף צריך לדרום אמריקה

שאלות נפוצות: כמה כסף אתה צריך עבור דרום אמריקה

  • אילו טיפים לתרמילאים בתקציב נמוך נוסעים בדרום אמריקה?

    שימוש בתחבורה ציבורית, אכילה בשווקים מקומיים ובדוכני רחוב, שיתוף לינה עם מטיילים אחרים ובחירת פעילויות בחינם או בעלות נמוכה.

  • מהן אפשרויות התחבורה הזולות ב דרום אמריקה?

    נסיעה באוטובוסים במקום טיסות או מוניות, שימוש במוניות קולקטיביות או קולקטיבוס ושימוש באפליקציות שיתוף נסיעות.

  • מהן אפשרויות הלינה במחירים סבירים בדרום אמריקה?

    אכסניות, בתי הארחה ואירוח ביתי. חפשו מקומות שמציעים מטבחים כדי שתוכלו לבשל את הארוחות שלכם ולחסוך בהוצאות האוכל.

  • מהן אפשרויות האוכל בתקציב נמוך בדרום אמריקה?

    אכילה בשווקים מקומיים ובדוכני רחוב, התנסות באוכל רחוב מסורתי ובישול ארוחות משלכם אם מקום האירוח שלכם כולל מטבח. הימנעו מאכילה באזורים תיירותיים או במסעדות המשרתות את החיך המערבי.

  • מהן האטרקציות שחובה לראות בדרום אמריקה שלא ישברו את הבנק?

    מאצ’ו פיצ’ו בפרו, סאלאר דה אויוני בבוליביה, מפלי איגואסו בארגנטינה ובברזיל, מדבר אטקמה בצ’ילה והחופים של צפון ברזיל. תוכלו גם למצוא סיורי הליכה בחינם בערים הגדולות שיעניקו לכם היכרות נהדרת עם התרבות המקומית וציוני הדרך.

מסקנה: דרום אמריקה אולי נראית כמו יעד רק למטיילים האמידים ביותר, אבל עם טיפים זולים לתרמילאים, אפשרויות תחבורה זולות, מקומות לינה במחירים סבירים ואפשרויות אוכל ידידותיות לתקציב, אפשר לנסוע בה בתקציב זעום. בין אם אתם מחפשים לחקור את האטרקציות שחובה לראות או פשוט לספוג את התרבות התוססת, דרום אמריקה היא יעד שלא יאכזב.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה