לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך לקנות ביטקוין? המדריך לרכישת המטבע הדיגיטלי הגדול בעולם

תגיות
תמונה של מטבע ביטקוין

איך לקנות ביטוקין – במהלך השנים האחרונות, ביטקוין הפך יותר ויותר פופולרי בקרב המשקיעים של היום. במהלך אותה תקופה, היו הרבה ויכוחים על ביטקוין ומטבעות קריפטוגרפיים אחרים – תומכיו טוענים שזהו העתיד של המטבע וההשקעות, בעוד המתנגדים שלו טוענים שזו אפשרות השקעה מסוכנת שאולי לא תניב תשואות גדולות. במדריך זה נסביר לכם על 3 השיטות העיקריות לאיך בדיוק לקנות ביטקוין וכן גם שאר מטבעות דיגיטליים בהתאם.

אז איך בדיוק לקנות ביטקוין?

ישנם 3 דרכים עיקריות לרכישת ביטקוין

  • כספומט – ישנם מספר כספומטים בארץ אשר ניתן לרכוש דרכם ביטקוין ושאר מטבעות דיגיטליים, שימו לב כי בכל אחד מהכספומטים הללו תצטרכו לספק פרטי זיהוי ראשוניים כמו צילום תעודת זהות ופרטים נוספים. בחלק מהמקומות הללו ישנה מגבלת רכישה / מכירה ולכן מומלץ בחום לוודא זאת מול סניף הכספומט אליו תבחרו ללכת.

    קישור למפות גוגל כספומטים לביטקוין בכל הארץ
  • בורסה – ברוב הבורסות בעולם תוכלו לקנות ביטקוין ללא בעיה. במידה ואין לכם חשבון באחת מהבורסות תצטרכו להקים אחד חדש, לספק את הפרטים הרצויים ומשם לרכוש לעצמכם ביטקוין.
  • אדם פרטי – הדרך הכי פחות מומלצת ובטיחותית שיש. לכן יש להיות זהירים במיוחד בשיטה זו. שיטה זו מתאימה יותר למי שאינו מעוניין לספק את פרטיו האישיים ולהישאר אנונימי. איננו ממליצים לרכוש ביטקוין באמצעות אדם פרטי אלא אם כן זה מישהו שאתם מכירים וסומכים עליו ב-100%! היו עשרות מקרים אם לא מאות של אנשים שנעקצו שלא קיבלו את הביטקוין שרכשו או לא קיבלו את הכסף על הביטקוין שמכרו. היזהרו משיטה זו כמו מאש.

קניית ביטקוין עשויה להישמע מסובכת למדי, אך אם תתעמקו מספיק זמן בעולם זה תוכלו לקנות ביטקוין בקלות כמו הדלקת גפרור. אם אין לכם ארנק דיגיטלי פרטי תצטרכו להקים אחד חדש, לשמור את 12 / 24 המילים הסודיות שלו היטב היטב ולאחר מכן לקנות ביטקוין מאחד הספקים הללו ולהעביר אותו אל הכתובת הפרטית של הארנק שלכם.

אם אין לכם ארנק פרטי ואינכם מעוניינים באחזקת ביטקוין באופן פרטי ישנן בורסות רבות בהן תוכלו לרכוש ביטקוין ללא בעיה, זוהי הרשימה של הבורסות המובילות והבטוחות ביותר בעולם לקנות בהם ביטקוין –

במידה ואתם לא רוצים להחזיק את המטבעות הדיגיטליים שלכם אצל בורסה וכן רוצים להחזיק אותם באופן פרטי – אלו המקורות בהם תוכלו לעשות זאת, שימו לב כי חלק מהמקורות הבאים הינן מארקטפלייס של P2P למכירה וקנייה של ביטקוין.

רכישת ביטקוין בכרטיס אשראי

לקנות ביטקוין בכרטיס אשראי פשוט וקל. יש להירשם לחשבון בבורסה קריפטו ולהגיש את המסמכים הדרושים לאימות. לאחר מכן, תוכל לבחור את אפשרות התשלום בכרטיס אשראי ולהזין את פרטי הכרטיס. לאחר אימות התשלום, הביטקוין יועבר לארנק הדיגיטלי שלך לאחר כ-40 דק׳ ועד שעה וחצי ממועד הרכישה.

איך לקנות ביטקוין בהעברה בנקאית

קניית ביטקוין באמצעות העברה בנקאית היא תהליך פשוט. עליך להירשם לחשבון בבורסה קריפטו שתמיד בתוקף ולאמת את הזהות שלך. לאחר ההרשמה, עליך להזין את פרטי החשבון הבנקאי שלך. לאחר אימות החשבון, תוכל להעביר כספים מחשבון הבנק שלך ישירות לחשבון הבנק של הבורסה. עם הכספים בחשבון הבורסה, תוכל לרכוש ביטקוין.

קניית ביטקוין במזומן

קניית ביטקוין במזומן נעשית באמצעות מכונת ביטקוין או ביטקוין ATM. עליך למצוא מכונת ביטקוין בקרבת מקום ולבצע את העסקה פיזית. תוכל להזין כסף מזומן למכונה ולקבל ביטקוין באותו רגע בארנק הדיגיטלי שלך.

מה צריך כדי להשקיע בביטקוין?

לא צריך הרבה כדי להשקיע בביטקוין! צריך רק את הדברים הבאים:

  • מסמכי זיהוי אישיים
  • פרטי חשבון בנק / כרטיס אשראי
  • חיבור אינטרנט מאובטח
  • ארנק קריפטו פרטי כאשר 12/24 מילות הסיסמא שלכם מגובים מכל הכיוונים

איך קונים ביטקוין בבורסה – כיצד להשקיע בביטקוין ב-5 שלבים

כמות הפירוט של השלבים לרכישה עשויה להשתנות על פי הפלטפורמה או השירות שתשתמש בו, אך הנה תהליך כללי של רכישת ביטקוין בחמישה שלבים פשוטים:

שלב 1: יצירת כרטיס תעודת זהות (KYC) בשלב זה, ייתכן שתתבקש לספק מסמכים שמזהים אותך, כמו תעודת זהות תקפה, רישיון נהיגה או דרכון. תהליך ה-KYC נדרש על מנת להבטיח שאתה מזהה תקף ולמנוע פעילויות פיננסיות לא חוקיות. תספק את המסמכים הדרושים לפלטפורמת הרכישה באמצעות תהליך הרישום שלה.

מה זה KYC?

אילוסטרציה המדמה שיטת זיהוי באמצעות kyc

KYC היא ראשי תיבות של “Know Your Customer” (הכר את הלקוח שלך), המתייחס לתהליך הזיהוי של לקוחות בתחומי הפיננסים. זהו תהליך המבצע בדיקת זהות ואימות מסמכים שבמטרתו לזהות את הלקוח ולהבטיח את תקינות וחוקיות הפעילות הפיננסית שלו.

שלב 2: יצירת חשבון בפלטפורמת מסחר. ברוב המקרים, תצטרכו ליצור חשבון בפלטפורמת מסחר מסוימת. תישלח לך קישור לדף ההרשמה במייל או ב-SMS. בצעו את ההרשמה על פי ההוראות וצרו את החשבון שלכם (מומלץ להשתמש בשכבת בטיחות נוספת הנקראית 2fa.

מה זה 2fa? איך משתמשים?

2FA היא ראשי תיבות של “Two-Factor Authentication”, או בעברית “אימות דו-שלבי”. זוהי טכניקה אבטחתית שבה משתמשים בשני גורמים שונים לאימות הזהות של משתמש במערכת או בשירות מסוים. אפליקציות מוכרות ומומלצות ל2fa:

אילוסטרציה 2fa שיטת אימות לרכישת ביטקוין

Authy

Google Authenticator

andOTP

הורידו את אחת מהאפליקציות, הירשמו אליה, לכו להגדרות החשבון שלכם והפעילו “שיטת אימות אמצעות 2fa״, עקבו אחר ההוראות והפעילו שיטת אימות זו.

שלב 3: האופציה הכי נוחה לרכוש ביטקוין היא באמצעות כרטיס אשראי: גשו אל רכישת מטבעות דיגיטליים באפליקצייה / מחשב, בחרו בביטקוין כמטבע לרכישה ובחרו את שיטת התשלום באמצעות האשראי. אמצעי נוסף לקניית ביטקוין הוא באמצעות הפקדת כסף לחשבון בנק, עליכם להפקיד את הכסף בחשבון הבנק שיוגש לכם על מנת לרכוש ביטקוין. הפלטפורמה תספק לך פרטים להעברת הכסף

נדרש להעביר את הסכום המבוקש מהחשבון הבנקאי אל החשבון שלך בפלטפורמת הרכישה. שימו לב כי לא כל פלטפורמות המסחר מאפשרות רכישה באמצעות העברה בנקאית ותצטרכו לעשות את שיעורי הבית שלכם לפני. בורסת קריפטו אחת מומלצת היא Coinbase והיא מאפשרת העברות בנקאיות / SWIFT.

צילום מסך אפליקציית בינאנס לרכישת ביטקוין עם כרטיס אשראי
צילום: Binance

שלב 4: ביצוע הזמנה לרכישת ביטקוין- תצטרכו לציין את הכמות של ביטקוין שברצונך לרכוש או את הסכום שברצונך להשקיע. תעקוב אחרי ההוראות והקש על כפתור הרכישה באתר.

שלב 5: אחסון הביטקוין לאחר ביצוע הרכישה, תקבלו את הביטקוין שרכשתם לכתובת הארנק הדיגיטלי שלכם בפלטפורמה. מומלץ מאוד להעביר את הביטקוין לארנק דיגיטלי חיצוני ומומלץ ובטוח שבבעלותכם. מה שיספק רמה נוספת של אבטחה ויגן על הביטקוין שלכם מפני אפשרות של פריצה למערכות הפלטפורמה ולהימנע מגניבה / הונאות.

יש לזכור כי הפרטים המדויקים והתהליכים עשויים להשתנות בין פלטפורמות ושירותים שונים. ניתן למצוא מגוון של פלטפורמות לרכישת ביטקוין ולכן חשוב לבחון את האפשרויות ולקרוא את ההוראות והמדיניות של כל פלטפורמה לפני רכישה של ביטקוין.

רוצים לדעת עוד על מטבעות דיגיטליים? לחצו כאן

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה