לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גלו את הדירה המשתלמת ביותר בישראל: מה אפשר לקבל ב-251,000 שקל?

תגיות
גלו את הדירה המשתלמת ביותר בישראל: מה אפשר לקבל ב-251,000 שקל?
גלו את הדירה המשתלמת ביותר בישראל: מה אפשר לקבל ב-251,000 שקל? (Freepik)

אם אתם מחפשים נכס חדש ומחפשים מציאה, אל תחפשו רחוק יותר מרח’ ארלוזורוב 44 בחיפה. נכס זה, הממוקם בלב הדר, הוא הנכס הזול ביותר למכירה בישראל ב-251,000 ₪ בלבד. הנכס מורכב מחדר שינה אחד בקומת הקרקע, עם 20 מטרים בנויים ו-15 מטרים של שטח גינה. זו ההזדמנות שלכם להחזיק בנכס הזול בישראל.

לדברי אלה, בעלת הנכס, נכס ייחודי זה מציע פרטיות מלאה בשכונה שקטה עם שכנים ידידותיים. הנכס ממוקם בנוחות ליד שפע של תחבורה ציבורית, חנויות וברים, פאבים ובתי קפה פופולריים במצדה וברחוב הלל. כדי לרשום את הנכס כמקום מגורים ותשלום ארנונה, נדרש אישור וטאבו. 

ממציאה ליוקרה

אמנם זה הנכס הזול בישראל, אבל מעניין לציין שגם הבית היקר בישראל עומד למכירה. נכס זה, הממוקם בקומה 19 בבניין יוקרה הכולל 20 קומות, מתומחר בסכום עתק של 75 מיליון שקל. הנכס מתהדר בארבעה חדרי שינה, בגודל 400 מטר נטו, ומגיע עם מרפסת. ממוקם על כמעט חצי דונם של אדמה, נכס זה הוא באמת מראה לעין. בין אם אתם מחפשים מציאה ובין אם אתם מחפשים לבזבז נכס מפואר, לישראל יש מה להציע לכולם מה שנקרא…

כך תואר הנכס המפואר ביותר: “גלה את אחת הדירות היפות בתל אביב ממוקמת בהרברט סמואל 10 המפוארת, בחזית הים הראשונה דירה 400 מ”ר ומרפסת 60 מ”ר עם נוף לים קומה 19 סלון ענק נוף לים נוף 360 מעלות שוער 24/7 קונסיירז'”. 

נכס זה מתהדר ברשימה מרשימה של שירותים, לרבות חדרי רחצה, חדר כושר, בריכת שחייה, ספא, ארבע מקומות חניה ושתי יחידות אחסון. מחיר הנכס עומד כאמור על 75 מיליון שקל.

בתוך שוק הנדל”ן המגוון של ישראל

בנוסף לבית היקר ביותר בישראל, יש בשוק גם כמה נכסים באמת ייחודיים וראוותניים. נכס אחד כזה מיוצג כעת באופן בלעדי על ידי סוכנות WE BAYIT. 

למרות שתג המחיר עשוי להיראות מופקע, חשוב לציין ששוק הנדל”ן בישראל פורח בשנים האחרונות, כאשר ערכי הנכסים עולים בהתמדה. בין אם אתם מחפשים מציאה ובין אם אתם מחפשים לבזבז נכס מפואר, זה תמיד רעיון טוב לעשות את המחקר ולעבוד עם סוכנות מוכרת כדי למצוא את הנכס המתאים לצרכים ולתקציב שלכם.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה