לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בקרוב תיירות חלל: ״מון וורלד ריזורטס״ מתכננת לבנות בדובאי אתר נופש בעלות 5 מיליארד דולר

תגיות
הבריחה לירח: מון וורלד ריזורטס מתכננת לבנות אתר נופש בשווי 5 מיליארד דולר | Credit: COURTESY OF MOON WORLD RESORTS INC.
הבריחה לירח: מון וורלד ריזורטס מתכננת לבנות אתר נופש בשווי 5 מיליארד דולר | Credit: COURTESY OF MOON WORLD RESORTS INC.

חלמתם פעם לעזוב את כדור הארץ ולברוח ליעד אקזוטי על הירח? Moon World Resorts הופכים את הפנטזיה הזו למציאות עם הפרויקט השאפתני שלהם בעלות של 5 מיליארד דולר. החברה כבא החלה את הבנייב בדובאי ואכן מדובר בפרויקט שאפתני של ריזורט בדמוי מושבת ירח, שיכיל יותר מ-2 מיליון איש. מה בתכנון?

מון וורלד ריזורטס פרויקט של 5 מיליארד דולר לבניית אתר נופש 

בדובאי, עם מספיק כסף, ניתן להגשים כמעט כל חלום – ועכשיו יש עוד דבר שניתן להוסיף לרשימה: לבקר על הירח או לפחות להזמין חדר מפואר שם. השבוע, חברת האדריכלות הקנדית Moon World Resorts הודיעה על תוכניות לבנות מתחם נופש בשווי 5 מיליארד דולר המדמה את הירח שבכדור הארץ.

שרטוט של פנים המבנה moon resorts
שרטוט של פנים המבנה | קרדיט: COURTESY OF MOON WORLD RESORTS INC.

הפרויקט המדובר מיועד לתמוך במבקרים שאין להם קשרים לג’ף בזוס או לאילון מאסק ורוצים לחוות חווית תיירות בחלל. האזור הסבוך סביב אתר הנופש, הנקרא “מושבת הירח”, מיועד להעניק למבקרים את התחושה שהם נמצאים על פני הירח או לפחות קרוב מאוד אליו. בנוסף, המבקרים יהיו יכולים לבחון את האפשרות להזמין אחד מ-300 חדרי האירוח הפרטיים שנקראים “וילות שמיים” וימצו במבנה העליון בצורת דיסק של המבנה המרכזי.

“מון דובאי ישפיע באופן משמעותי על כל היבט של כלכלת איחוד האמירויות, כולל תיירות, תחבורה, נדל”ן מסחרי ומגורים, תשתיות, שירותים פיננסיים, תעופה וחלל, אנרגיה, MICE, חקלאות, טכנולוגיה וכמובן חינוך”, על פי ציטוט מהמייסדים השותפים, סנדרה ג’י מתיוס ומייקל ר’ הנדרסון, בהצהרה לעיתונות כפי שפורסם ב-Arabian Business. הצהרתם מציינת שהפרויקט “מון דובאי” יהווה גורם חיוני בפיתוח ותרגום של תחום כלכלת איחוד האמירויות, ויתרומם לתחושת המקום ולתכנון הכלכלי באופן מהותי.

לובי המבנה
שרטוט לובי המבנה | קרדיט: COURTESY OF MOON WORLD RESORTS INC.

“זה יהיה פרויקט התיירות המודרני הגדול והמצליח ביותר באזור, שיכפיל את ביקורי התיירות השנתיים בדובאי בהתבסס על המשיכה הגלובלית שלה, המודעות למותג והאטרקציות הייחודיות שלה”.

חלוצים בדרך ל״תיירות חלל״

הפרויקט יאפשר לאורחים ליהנות ממגוון שירותים ואטרקציות מרתקות. במסגרת האתר, יהיו לאורחים מועדון לילה, מרכז אירועים ומרכז ספא. כמו כן, יהיה זמין גם “שאטל הירח” המספק שירותי הובלה בתוך הבניין ומסייע לאורחים לנוע ברחבי המתחם. בנוסף, התוכניות כוללות את השימוש העתידי של המבנה כמרכז לסוכנויות חלל ואסטרונאוטים, שמתכננים משימות חלל בעתיד.

הבנייה צפויה להימשך במשך שנתיים ובסיומה, גובה המבנה יהיה מעל 220 מטרים. ברגע שהפרויקט המונומנטלי יושלם, יצפוי להיות לפחות 2.5 מיליון מבקרים שבו זמנית יוכלו ליהנות מהאתר.

צפו בסרטון המחשה של המבנה:

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה