לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האם ניתן להילחם בהתמכרויות להימורים באמצעות AI? החברה הזו אומרת שכן

תגיות
רולטה וקלפים

Optimove הטמיעה מודל חיזוי של בינה מלאכותית המונעת על ידי Machine Learning שיכול לזהות ולפעול כדי למנוע התנהגות הקשורה להתמכרות להימורים בקרב גיימרים מקוונים.

הצמיחה המהירה של תעשיית ההימורים המקוונים הביאה לעלייה מדאיגה בהתמכרות, במיוחד בקרב צעירים. בשנים האחרונות, הבעיה החריפה בעקבות ריבוי אפליקציות המשחקים הניידות והמקוונות שמקלות מאי פעם על הגישה לפלטפורמות הימורים מקוונות.

במאמץ להילחם בהתמכרות להימורים מקוונים, פלטפורמת ה-CRM של תעשיית המשחקים באינטרנט Optimove פיתחה פתרון שנועד לאפשר לשחקנים ולמפעילים לקבל החלטות מושכלות ולמנוע התפתחות של הרגלים רעים – ועלולים להזיק מאוד.

כיצד עובד המודל של Optimove

“המודל שלנו משתמש באלגוריתמים של AI ולמידת מכונה כדי לנתח התנהגות לקוחות ולזהות דפוסים המצביעים על הסבירות להימורים בעייתיים”, אמר יונתן ענבר, מנהל השירותים האסטרטגיים.

“Optimove אוספת נתונים ממקורות מרובים, כולל עסקאות של לקוחות, משחקי משחקים ואינטראקציות עם שירות לקוחות. נתונים אלה מנותחים לאחר מכן באמצעות אלגוריתמים של למידת מכונה כדי לזהות דפוסים המצביעים על כך שלקוח נמצא בסיכון לפתח בעיית הימורים”.

מפעילים יכולים להשתמש בפתרון ההימורים האחראי של Optimove כדי לפקח על התנהגות ההימורים של הלקוחות שלהם ולזהות מהמרים בעייתיים פוטנציאליים באמצעות ניתוח ודיווח מתקדמים. על ידי שימוש בנתונים אלה, המפעילים יכולים להתערב ולהציע תמיכה לשחקנים בסיכון.

מכונת זל
קרדיט:rawpixel.com freepik by

העתיד של משחק אחראי ההצעה של Optimove

“הפתרון שלנו להימורים אחראי נועד לתת למפעילים את הכלים הדרושים להם כדי להיות פרואקטיביים ולמנוע הימורים בעייתיים”, הוסיפה ענבר. “על ידי שימוש באנליטיקה מתקדמת ולמידת מכונה, אנחנו יכולים לעזור למפעילים לזהות דפוסי התנהגות שעשויים להצביע על בעיה ולהתערב לפני שהיא הופכת לבעיה רצינית”.

נוהלי הימורים אחראיים הפכו חשובים יותר ככל שתעשיית ההימורים המקוונים גדלה, והדרישה ליישומם באה לידי ביטוי בתקנות וקנסות מחמירים על הפרות באיחוד האירופי ובבריטניה. השוק האמריקאי מבוזר יותר, והתקנות משתנות בין המדינות, אם כי מודעות מוגברת לנושא עשתה את דרכה ברחבי המדינה.

“אנו מאמינים שהימורים אחראיים הם אחריות משותפת של מפעילים ושחקנים. הפתרון שלנו מסמיך את השחקנים להשתלט על התנהגות ההימורים שלהם ומאפשר למפעילים לספק סביבת משחק בטוחה ואחראית”.

תומר אימבר, מנהל מכירות בכיר באופטימוב

לא סביר שההימורים יוכחדו לחלוטין מתחום המשחקים בזמן הקרוב, וככזה תמיד יהיה צורך של צרכנים להישאר ערניים ולהימנע מהשתתפות בהתנהגויות מזיקות כקו הגנה ראשון מפני מעשיהם. עם זאת, עבור אלה הרגישים יותר להתמכרות, הסיוע הטכנולוגי שמעניקים פלטפורמות כמו Optimove יכול להיות חסד מציל.

תומר אימבר, מנהל מכירות בכיר ב-Optimove, ציין כי הפתרון של החברה להימורים אחראיים הוא חלק חשוב במשימה של החברה לסייע למפעילים ליצור סביבות משחק בטוחות ומהנות עבור לקוחותיהם.

“אנחנו מאמינים שהימורים אחראיים הם אחריות משותפת של מפעילים ושחקנים”, אמר אימבר. “הפתרון שלנו מאפשר לשחקנים להשתלט על התנהגות ההימורים שלהם ומאפשר למפעילים לספק סביבת משחק בטוחה ואחראית”.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה